کد خبر:6654
پ

درگیری وحید امیری و سیامک نعمتی در تمرین امروز عصر پرسپولیس در دوحه

دو بازیکن تیم پرسپولیس یعنی سیامک نعمتی و وحید امیری در تمرین این تیم در قطر با یکدیگر درگیر شدند.   برنامه بازیهای پرسپولیس در آسیا 2020   درگیری وحید امیری و سیامک نعمتی در تمرین امروز عصر پرسپولیس در دوحه در تمرین تیم فوتبال پرسپولیس در دوحه قطر که برای بازی با تعاون عربستان […]

دو بازیکن تیم پرسپولیس یعنی سیامک نعمتی و وحید امیری در تمرین این تیم در قطر با یکدیگر درگیر شدند.

 

برنامه بازیهای پرسپولیس در آسیا 2020

 

درگیری وحید امیری و سیامک نعمتی در تمرین امروز عصر پرسپولیس در دوحه

درگیری وحید امیری و سیامک نعمتی در تمرین امروز عصر پرسپولیس در دوحه

در تمرین تیم فوتبال پرسپولیس در دوحه قطر که برای بازی با تعاون عربستان انجام می‌شود وحید امیری و سیامک نعمتی با یکدیگر بر سر تصاحب توپ دچار درگیری لفظی شدند و این مسئله باعث شد تا نعمتی لحظاتی با سر و صدای بلند در تمرین صحبت کرده و به نحوه بازی امیری انتقاد کند.

بعد از این اتفاق بازیکنان دیگر از هر دو بازیکن خواستند تا سکوت کرده و به ادامه تمرین مشغول شوند.

در نهایت گل محمدی هر دو بازیکن را دعوت به آرامش کرد. در پایان تمرین و با وساطت سایر بازیکنان، این ۲ بازیکن که با یکدیگر دچار درگیری شدید لفظی شده بودند، همدیگر را در آغوش گرفته و با هم آشتی کردند تا این قائله ختم بخیر شود.

 

وضعیت مصدومان پرسپولیس برای دیدار با التعاون

مهدی عبدی که چند روز پیش از حضور در دوحه دچار پیچ‌خوردگی مچ پا شد و با تلاش کادر پزشکی بعد از چند روز به تیم بازگشت. او الان با تیم تمرین می‌کند و در کنارش با کادر پزشکی هم کار می‌کند.

کامیابی‌نیا که دچار کشیدگی همسترینگ پا شده بود و از چهار روز پیش به تمرینات گروهی اضافه شده است و در کنار آن با تیم پزشکی هم کار می‌کند. سعی ما بر این است که با توجه به کمبود وقت، به صورت موازی کارهای پزشکی و تمرینی کامیابی‌نیا را پیش برده شوند.

مهدی شیری دچار کشیدگی همسترینگ پا شده، ولی با توجه به اینکه امکانات درمان در دوحه به اندازه تهران نبوده، تصمیم بر این شده که این بازیکن در تهران تمریناتش را دنبال کند و سپس به تیم اضافه شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید