کد خبر:4383
پ

درگیری باشگاه پرسپولیس با سازمان لیگ بر سر ورود دوربین صدا و سیما

باشگاه پرسپولیس در واکنش به صحبت‌های یک مجری برنامه تلویزیونی، با ارسال نامه‌ای به حیدر بهاروند رییس سازمان لیگ، درخواست کرده تا از ورود دوربین‌های صداوسیما به محل بازی‌های رسمی تیم پرسپولیس که به میزبانی این تیم برگزار می‌شود، ممانعت شود. در همین ارتباط یکی از اعضای هیئت رییسه سازمان لیگ گفت: سازمان لیگ در […]

باشگاه پرسپولیس در واکنش به صحبت‌های یک مجری برنامه تلویزیونی، با ارسال نامه‌ای به حیدر بهاروند رییس سازمان لیگ، درخواست کرده تا از ورود دوربین‌های صداوسیما به محل بازی‌های رسمی تیم پرسپولیس که به میزبانی این تیم برگزار می‌شود، ممانعت شود.

در همین ارتباط یکی از اعضای هیئت رییسه سازمان لیگ گفت: سازمان لیگ در ارتباط با تبلیغات محیطی با شرکت‌های مختلف تا پایان فصل قرارداد دارد و موضوع ورود دوربین‌های تلویزیونی به ورزشگاه در حیطه اختیارات باشگاه‌ها نیست.

با توجه به اینکه کارگزار پرسپولیس نیز به هر طریقی تمایل دارد تبلیغاتش بر روی لباس تیم پرسپولیس از رسانه ملی دیده شود به نظر نمی رسد تهدید پرسپولیسی ها مبنی بر ممانعت از ورود دوربین به محل تمرین یا باشگاه پرسپولیس جدی باشد و در بهترین حالت آنها می توانند رسانه ملی را تحریم کرده و از حضور اعضای تیم خود جلوی دوربین تلویزیون ممانعت به عمل آورند.

کلیدواژه : پرسپولیس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید