کد خبر:28883
پ

دروازه بان پرسپولیس: شکوری من را متهم به توهین به نظام کرد!

🔺باشگاه به جای پرداخت مطالبات من، نامه‌ای به من دادند که در آن من را متهم کردند که به نظام جمهوری اسلامی توهین کرده‌ام که این اتهامات به هیچ عنوان درست نیست و اصلا آنها را قبول ندارم. 🔺در فرودگاه چهار برابر افراد معمولی از من پول خواستند تا تست کرونا بگیرند. هیچ چیزی علیه […]

🔺باشگاه به جای پرداخت مطالبات من، نامه‌ای به من دادند که در آن من را متهم کردند که به نظام جمهوری اسلامی توهین کرده‌ام که این اتهامات به هیچ عنوان درست نیست و اصلا آنها را قبول ندارم.

🔺در فرودگاه چهار برابر افراد معمولی از من پول خواستند تا تست کرونا بگیرند. هیچ چیزی علیه نظام یا دولت ایران ننوشتم و فقط نسبت به صف طولانی موجود در فرودگاه اعتراض کردم.

🔺پرسپولیس بعد از اخطارهای من برای پرداخت پول، شروع به داستان سرایی علیه من کرد و گفتند در اینستاگرام تبلیغات می‌کنی!

🔺به شکوری گفتم اینجا پرسپولیس است و سایپا نیست. اگر می‌خواهید درباره سابقه حضور در تیم صحبت کنید، من بیشتر از شما (شکوری) در پرسپولیس بوده‌ام و سابقه دارم.

🔺من به اندازه سایر بازیکنان پول نگرفته‌ام. وقتی وکیل من به باشگاه نامه نوشت که می‌خواهیم قرارداد را فسخ کنیم، شکوری گفته بود بروید، فسخ کنید چون ما خوب می دانیم چطور به رسانه‌ها بگوییم رادوشوویچ رفت که ما را مقصر جلوه ندهند.

🔺بحث تمدید قرارداد، خواست باشگاه بود و به من گفته بودند می‌خواهیم قرارداد را تمدید کنیم و به کسی هم چیزی نگو.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • رضا 9 جولای 2021 / 10:40 ق.ظ

    کثیف تر از شکوری و پیروانی آدم در باشگاه پرسپولیس نبوده و نخواهد بود

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید