کد خبر:6821
پ

درخواست هواداران استقلال از سعادتمند: استعفا بده آقای عقل کل !

در حالی که هواداران استقلال هنوز از خروجی کش و قوس های بین استراماچونی و باشگاه برای آمدن و نیامدن در شوک فرو رفته اند و باور نمی کنند که به همین سادگی، احمد سعادتمند خلف وعده کرده و در بازگرداندن استراماچونی ناکام مانده است.   درخواست هواداران استقلال از سعادتمند: استعفا بده آقای عقل […]

در حالی که هواداران استقلال هنوز از خروجی کش و قوس های بین استراماچونی و باشگاه برای آمدن و نیامدن در شوک فرو رفته اند و باور نمی کنند که به همین سادگی، احمد سعادتمند خلف وعده کرده و در بازگرداندن استراماچونی ناکام مانده است.

 

درخواست هواداران استقلال از سعادتمند: استعفا بده آقای عقل کل !

سعادتمند که در بین هواداران استقلال به آقای عقل کل معروف است در ماجرای اخیر هم به منافع باشگاه استقلال ضربه زد و با اقدام خود هم کاپ قهرمانی جام حذفی و هم ثبات در کادر فنی (فرهاد مجیدی) را از تیم گرفت و هم بار دیگر آبروی یک کشور را در افکار مربیان خارجی برد. البته به قدری پشت پرده و فساد و دلالی در ماجرای مذاکرات قبلی استراماچونی و استقلال وجود داشت که دیگر آبرویی باقی نمانده بود اما همان اندک احترام متقابل نیز به واسطه این حرکت سعادتمند از بین رفت تا شاید دیگر هیچ مربی از قاره اروپا پایش را در فوتبال به شدت فاسد و دولتی ایران نگذارد.

 

سعادتمند امروز در بزرگترین ماموریت خود شکست خورده و حداقل کاری که او می تواند برای تسکین غم هواداران استقلال انجام دهد طلب عفو و ارائه استعفایش به هیئت مدیره است چرا که او به قدری در این ماجرا بد عمل کرد که از هر زاویه ای به آن نگاه کنیم، متوجه شکست استقلال در آن خواهیم شد.

او که در آستانه دربی با سفر بدموقع خود به ایتالیا و مذاکره مجدد برای بازگرداندن استراماچونی شوک منفی بزرگی به تیم وارد کرده بود اینبار نیز در آستانه بازی استقلال الشرطه بار دیگر یک شوک منفی به تیم وارد کرد تا برخی شائبه ها در عمدی بودن این اتفاقات قوت بگیرد.

سعادتمند امروز زمان طلایی را که یک مربی می توانست با استقلال داشته باشد تا سکان هدایت این تیم را به دست بگیرد از دست داده و مجید نامجو مطلق قطعاً گزینه موقت و نه قطعی استقلال خواهد بود و مربی جدید هر که باشد، زمان زیادی برای هماهنگی با تیم در آستانه شروع فصل بیستم نخواهد داشت که البته در 4 سال اخیر این اتفاق تکراری به عادت هواداران استقلال تبدیل شده بود که بی ثباتی در کادر فنی، کادر مدیریت یا بازیکنان تیم را شاهد باشند که با رفتن سعادتمند، بی ثباتی در کادر مدیریت نیز به بی ثباتی در کادر فنی تیم اضافه خواهد شد.

 

پی نوشت: سعادتمند که پس از پیروزی در دربی و در آستانه فینال جام حذفی مدام در انواع و اقسام رسانه های دیداری، نوشتاری، شنیداری حاضر می شد و از شروط برای بقای مجیدی و بازگرداندن استراماچونی می گفت، این روزها روزه سکوت گرفته و حتی حاضر نیست اصل ماجرا را به هواداران استقلال توضیح دهد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید