کد خبر:32981
پ

درخواست همسر جمال خاشقچی از جاستین بیبر: کنسرت عربستان را لغو کن!

همسر جمال خاشقچی خبرنگار و روزنامه نگار جنجالی عربستانی از جاستین بیبر خواست تا کنسرت ماه آینده ش در خاک عربستان را لغو کند.   فیلم توهین جاستین بیبر به حجاب در کنسرت آمریکا   درخواست همسر جمال خاشقچی از جاستین بیبر: کنسرت عربستان را لغو کن! نامزد جمال خاشقجی، روزنامه‌نگار مقتول سعودی، از جاستین […]

همسر جمال خاشقچی خبرنگار و روزنامه نگار جنجالی عربستانی از جاستین بیبر خواست تا کنسرت ماه آینده ش در خاک عربستان را لغو کند.

 

فیلم توهین جاستین بیبر به حجاب در کنسرت آمریکا

 

درخواست همسر جمال خاشقچی از جاستین بیبر: کنسرت عربستان را لغو کن!

درخواست همسر جمال خاشقچی از جاستین بیبر: کنسرت عربستان را لغو کن!

نامزد جمال خاشقجی، روزنامه‌نگار مقتول سعودی، از جاستین بیبر خواننده سرشناس کانادایی خواسته است که کنسرت ماه آینده‌اش در عربستان سعودی را لغو کند.
این خواننده کانادایی یکی از ستارگانی است که قرار است در اولین گراندپری (جایزه بزرگ) فرمول یک این کشور در جده برنامه اجرا کند.
.
اما خدیجه چنگیز، نامزد جمال خاشقجی، در نامه‌ای سرگشاده به جاستین بیبر نوشته است تا با کنار کشیدن از این برنامه “پیامی قوی ارسال کند”.
.
جمال خاشقجی، روزنامه‌نگار و منتقد سرشناس حکومت سعودی، در اکتبر ۲۰۱۸ در کنسولگری این کشور در استانبول به قتل رسید.
.
آقای قاشقجی برای گرفتن مدارک برای عروسی با نامزدش به کنسولگری رفته بود. جسد این روزنامه‌نگار، زمانی که خانم چنگیز بیرون کنسولگری منتظرش بود، تکه تکه شد.
.
خانم چنگیز در نامه‌ای که در روزنامه واشنگتن پست منتشر شد، نوشته است “برای قاتلان جمال عزیزم نخوان”.
او گفت که جاستین بیبر “فرصتی منحصر به فرد” دارد تا نشان دهد که “از نام و استعدادش برای بازگرداندن آبروی رژیمی که منتقدان خود را می‌کشد، استفاده نخواهد شد”.

کلیدواژه : جاستین بیبر

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید