کد خبر:33143
پ

درخواست عجیب علی کریمی برای مجازات عزیزی خادم و خطیر

علی کریمی بار دیگر موتور استوری گذاشتن علیه فساد در فوتبال را روشن کرده و به طور مسلسل وار در خصوص اتفاقات اخیر فدراسیون فوتبال و فساد نهادینه شده در بدنه فدراسیون فوتبال استوری منتشر کرد. او ابتدا صادق درودگر را هدف حملات خود قرار داد و پس از ساعاتی به اعلام برائت علی خطیر […]

علی کریمی بار دیگر موتور استوری گذاشتن علیه فساد در فوتبال را روشن کرده و به طور مسلسل وار در خصوص اتفاقات اخیر فدراسیون فوتبال و فساد نهادینه شده در بدنه فدراسیون فوتبال استوری منتشر کرد. او ابتدا صادق درودگر را هدف حملات خود قرار داد و پس از ساعاتی به اعلام برائت علی خطیر از عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال واکنش نشان داد و در استوری خود به طعنه خواستار مجازات آنها شد.

درخواست عجیب علی کریمی برای مجازات عزیزی خادم و خطیر

اینکه کریمی به دنبال احقاق حق مظلومان باشد و در برابر فساد ایستادگی کند، فی نفسه خوب است اما مبارزه سلیقه ای با فساد و سکوت در قبال تخلفات دوستان خود کم از فساد و حضور در جمع مافیا ندارد. کریمی که مدعی مبارزه با فساد است چطور در خصوص حسین هدایتی روزه سکوت گرفت و حتی یک جمله و یک خط در تقبیح اعمال و فعالیت های هدایتی در فوتبال و به طور خاص پرسپولیس منتشر نکرد (کریمی زمانی سهامدار استیل آذین بود).

او در حالی علیه علی خطیر استوری منتشر کرده که خطیر جرات این را داشت که از عزیزی خادم اعلام برائت کند اما علی کریمی حتی جرات این را نداشت تا از مهدی مهدوی کیا که قرار بود نایب رئیس فدراسیون او شود، اعلام برائت کند. مهدوی کیا که این روزها به تحسین عزیزی خادم می پردازد و سرمربی تیم ملی امید ایران است اما کریمی حتی جرات برائت از مهدوی کیا را که هنوز ابهامات زیادی در خصوص رای جنجالی اکادمی او وجود دارد، نداشت و این روزها اینگونه نقاب مبارزه با فساد را بر چهره زده، غافل از اینکه خود او و دوستانش نیز زمانی جزئی از این فساد بوده یا هستند.

 

در نهایت شاید بهتر باشد کریمی به جای گرفتن ژست های مردمی، ابتدا نگاهی به فیش های نجومی برق منزل خود بیاندازد که چطور در اوج قطعی های برق، بدون توجه به وضعیت همان مردم، با شعار دارندگی و برازندگی منزل مجلل خود را پرنور نگه داشت چرا که او از مردم نبود و مدتهاست در صف مرفهین بی درد قرار گرفته که درد مردم را درک نکرده و نمی کنند و با این شعارهای عوامفریبانه نیز نمی توانند جایگاه مردمی برای خود بخرند.

 

به واقع که جنگ جنگ نون است جناب کریمی …

 

کلیدواژه : علی کریمی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید