کد خبر:4875
پ

درآمد شگفت انگیز استقلال از انتقال حسینی به سمپدرویا | 30 میلیارد تومان

بتاکاپ – به نظر می رسد شایعات در مورد پیشنهاد سمپدرویا ایتالیا برای جذب مدافع سابق استقلال که در ترابوزان اسپور توپ میزد جدی شده و پیشنهاد 5 میلیون یورویی تیم ایتالیایی به دست باشگاه ترکیه ای رسیده است.   درآمد شگفت انگیز استقلال از انتقال حسینی به سمپدرویا | 30 میلیارد تومان   در […]

بتاکاپ – به نظر می رسد شایعات در مورد پیشنهاد سمپدرویا ایتالیا برای جذب مدافع سابق استقلال که در ترابوزان اسپور توپ میزد جدی شده و پیشنهاد 5 میلیون یورویی تیم ایتالیایی به دست باشگاه ترکیه ای رسیده است.

 

درآمد شگفت انگیز استقلال از انتقال حسینی به سمپدرویا | 30 میلیارد تومان

 

درآمد شگفت انگیز استقلال از انتقال حسینی به سمپدرویا | 30 میلیارد تومان

در صورتی که باشگاه ترابوزان اسپور با این انتقال موافقت کند، باشگاه استقلال نیز به واسطه بندی که در قرارداد مجید حسینی و ترابوزان گنجانده، بین 20 تا 25 درصد از حق ترانسفر مجید حسینی به تیم دیگر را دریافت خواهد کرد که با توجه به این موضوع، رقمی معادل 1 میلیون یورو دست استقلالی ها را بابت این انتقال خواهد گرفت که با قیمت یورو در بازار امروز می توان گفت درآمدزایی 30 میلیارد تومانی استقلال از این انتقال احتمالی، شکل می گیرد.

 

مجید حسینی و مامه تیام در زمان مدیریت سید رضا افتخاری از استقلال جدا شدند که هر دو برای استقلال ارزآوری داشته و سود خوبی را نصیب این باشگاه کردند چرا که با درایت مدیریت وقت استقلال در آن زمان، چنین بندهایی در قرارداد این دو بازیکن قرار داده شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید