کد خبر:40109
پ

داور چطور استقلال را سلاخی کرد | تصویر سه پنالتی سوخته آبی ها مقابل فولاد

رسانه باشگاه استقلال با انتشار سه عکس در سه صحنه متفاوت بازی مدعی هستند که داور می توانسته خطای پنالتی اعلام کند اما این اتفاق نیفتاده است. این ادعا در حالی انجام شد که نکونام بعد از بازی مدعی شد اعضای تیم استقلال از ابتدای مسابقه برای زمین زدن خود روی زمین برنامه داشتند. در […]

رسانه باشگاه استقلال با انتشار سه عکس در سه صحنه متفاوت بازی مدعی هستند که داور می توانسته خطای پنالتی اعلام کند اما این اتفاق نیفتاده است.

این ادعا در حالی انجام شد که نکونام بعد از بازی مدعی شد اعضای تیم استقلال از ابتدای مسابقه برای زمین زدن خود روی زمین برنامه داشتند.

در زیر می توانید این سه عکس را مشاهده کنید

با عدم اعلام پنالتی های واضح استقلال و اعلام یک پنالتی تخیلی در بازی هفته قبل پرسپولیس و تراکتور، شائبه ها در خصوص مهندسی لیگ افزایش یافته است.

دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
  • لنگپلیسه کیسه کش هشت تایی بوسیله سرورش تاج فوتبال ایران 8 اکتبر 2022 / 12:44 ب.ظ

    اونایی که نمیدونمستند الان دیگه اگه یکم وجدان داشته باشند خواهند فهمید استئقلال واقعا مردمیه که سه پنالنی مسلمشو نمی گیرمد ولی برای پیگوزی حکومتی اون پنالتی مسخره در بازی با تراکتور در هفته قبل و در برابر آلومینیوم اراک در سال قبل رو می گیرن. واقعا پیگوزی حکومتیه !!!!

  • کوروش 8 اکتبر 2022 / 12:34 ب.ظ

    دیگه برا استقلال عادی شده با 12 نفر نه ، با یه فدراسیون بجنگه ، باید به فیفا گزارش بدن ، بیانیه و شکایت و تحلیل و بررسی فایده نداره

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید