کد خبر:15800
پ

داور روی گل نساجی اشتباه کرد یا پرسپولیس؟

در جریان بازی معوقه پرسپولیس و نساجی که در شرایط آب و هوایی نامناسب و زمین لغزنده برگزار شد و در وهایت با نتیجه 1-1 به پایان رسید، برخوردها و اعتراضات زیادی وجود داشت که در ادامه توجه شما را به کارشناسی داوری بازی پرسپولیس و نساجی جلب می نمائیم.   نوید مظفری معتقد است […]

در جریان بازی معوقه پرسپولیس و نساجی که در شرایط آب و هوایی نامناسب و زمین لغزنده برگزار شد و در وهایت با نتیجه 1-1 به پایان رسید، برخوردها و اعتراضات زیادی وجود داشت که در ادامه توجه شما را به کارشناسی داوری بازی پرسپولیس و نساجی جلب می نمائیم.

 

نوید مظفری معتقد است موعود بنیادی‌فر بهترین فردی بود که می‌توانست در خصوص برگزاری بازی نظرش را اعلام کند.

نوید مظفری، کارشناس داوری در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص قضاوت موعود بنیادی‌فر گفت: داور در مجموع قضاوت خوبی را داشت و هر دو گل در شرایط سالمی به ثمر رسیدند و اعتراض‌ها بی‌دلیل بود.

وی درباره صحنه‌های حساس این بازی گفت: در دقیقه ۴۱ خطایی برای نساجی نزدیک محوطه جریمه پرسپولیس به درستی گرفته شد و گلی که تیم نساجی مازنداران زد، صحیح و قانونی بود. دلیل اخراج یکی از اعضاء کادر فنی تیم نساجی در دقیقه ۴۶ برای ما قابل تشخیص نبود اما حتما با وجود دلیل موجه داور چهارم این مسئله را به داور اعلام کرده است. در دقیقه ۶۰ دروازبان نساجی اخطار گرفت. او دقایقی قبل از داور به دلیل به تاخیر انداختن شروع مجدد تذکر گرفته بود و این اخطار درست بود. دقیقه ۶۱ کاپیتان نساجی اخطار گرفت که به نظر من این اخطار اشتباه بود و خطای او نیاز به اخطار نداشت. اخطار دقیقه ۶۵ به بازیکن نساجی هم سختگیرانه بود. گل پرسپولیس در دقیقه ۸۵ صحیح بود و اعتراض بازیکنان نساجی به دلیل آفساید بی مورد بود.

مظفری در پایان درباره برگزار شدن بازی در آب‌و هوای بارانی قائمشهر، گفت: ما آن‌جا نبودیم و امکان داشت هوای بدتری برای فردا پیش‌بینی شده باشد. داور بازی، بهترین فردی بود که می‌توانست در این خصوص نظر دهد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید