کد خبر:5302
پ

داور دربی با افشاگری کرمانشاهی باز هم تغییر کرد | پیام حیدری داور دربی جام حذفی

با اعلام سهرابی رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال، پیام حیدری دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس در نیمه نهایی جام حذفی را به جای محمدرضا زاهدی فر که ظهر امروز نامش به عنوان قاضی مسابقه اعلام شده بود، سوت خواهد زد.   پس از افشاگری کرمانشاهی در خصوص دستور از بالا به حیدر بهاروند برای […]

با اعلام سهرابی رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال، پیام حیدری دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس در نیمه نهایی جام حذفی را به جای محمدرضا زاهدی فر که ظهر امروز نامش به عنوان قاضی مسابقه اعلام شده بود، سوت خواهد زد.

 

پس از افشاگری کرمانشاهی در خصوص دستور از بالا به حیدر بهاروند برای تغییر داور دربی، بار دیگر شاهد تغییر قاضی بازی حساس شهرآورد استقلال و پرسپولیس هستیم. کرمانشاهی که دل پری از مافیا فوتبال ایران داشت گفت:

 

کمیته داوران و اسماعیل صفیری تشخیص دادند که من داور دربی باشم اما حیدر بهاروند تشخیص داده که من نباشم. آیا بهاروند کارشناس داوری است که در همه چیز نظر می‌دهد؟

کمیته داوران من را معرفی کرده و به من ابلاغ کرده ولی بهاروند و دارودسته‌اش این ابلاغ را عوض کردند. حالا چه اهدافی داشتند من نمی‌دانم. با اسماعیل صفیری صحبت کردم به من گفت که استعفا می‌دهم تا تکلیف این قضیه روشن شود. یک نفر مسئولیت این کار را گردن بگیرد ببینیم چرا این کار را کرده‌اند یک نفر مرد باشد و مصاحبه کند و بگوید من این کار را کرده‌ام.

فردا ساعت 12 ظهر با نماینده پاکدشت در مجلس شورای اسلامی به فدراسیون می‌روم و از رسانه‌ها می‌خواهم به آنجا بیایند چون قصد دارم صحبت‌هایی را داشته باشم. نماینده پاکدشت به من گفت یعنی فدراسیون اینقدر بی‌صاحب است که کسی از بالا به آنها دستور بدهند.

بهاروند گفته من از بالا دستور گرفتم. می‌خواهم ببینم این بالا چه کسی است؟ حتماً وزارت ورزش است. آیا وزارت ورزش به دنبال بردن تیمی است؟ به دنبال چیست؟

منبع
فارس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید