کد خبر:44249
پ

داغی که فرهاد مجیدی به دل آقازاده های هوادار تیم خاص گذاشت

با اعلام سازمان لیگ، برنامه بازی های هفته بیست و هشتم لیگ برتر علی رغم اعلام قبلی توسط قنبرزاده که قبل از دربی صحبت از همزمانی سه هفته پایانی کرده بود، منتفی شد. اینکه همزمان بودن یا نبودن بازی های هفته بیست و هشتم چه تاثیری در سرنوشت قهرمانی می گذارد، نامشخص است اما آنچه […]

با اعلام سازمان لیگ، برنامه بازی های هفته بیست و هشتم لیگ برتر علی رغم اعلام قبلی توسط قنبرزاده که قبل از دربی صحبت از همزمانی سه هفته پایانی کرده بود، منتفی شد.

اینکه همزمان بودن یا نبودن بازی های هفته بیست و هشتم چه تاثیری در سرنوشت قهرمانی می گذارد، نامشخص است اما آنچه مشخص است، هیاهو برای هیچ آقایانی است که در 24 ساعت گذشته بار دیگر نشان دادند برای قهرمانی از هیچ شارلاتان بازی فروگذار نمی کنند.(لفظی که سرپرست این تیم در توصیه به بازیکنان سابق آن تیم خاص به کار برده بود.)

داغی که فرهاد مجیدی به دل آقازاده های هوادار تیم خاص گذاشت

آقایانی که به قانون گریزی عادت کرده بودند و در سایه حضور رئیس فعلی فدراسیون فوتبال به اندازه 20 سال اخیر خود، قهرمانی به کارنامه خود اضافه کردند، اینبار بوی کباب قهرمانی به مشامشان رسیده و از هیچ اعمال نفوذی برای عدم قهرمانی رقبا دست نکشیدند.

ابتدا باید مشخص شود نهادهای ذی ربطی که مخالف برگزاری بازی های هفته بیست و هشتم بوده اند دقیقاً چه نهادهایی هستند و سپس این نهادها باید به افکار عمومی پاسخگو باشند که چه اتفاقی در فاصله یک هفته رخ خواهد داد که امکان برگزاری همزمان بازی های هفته بیست و هشتم به طور همزمان وجود ندارد اما هفته بیست و نهم و سی ام به طور همزمان برگزار خواهد شد!!

از مدتها پیش به این نکته اشاره کرده بودیم که 3 امتیاز بازی هفته بیست و هشتم آن تیم خاص را باید به حساب آن تیم واریز شده بدانیم چرا که وقتی قائم مقام باشگاه رقیب با زیر پا گذاشتن منافع تیم فعلی خود به سود تیم محبوب سابقش مدعی می شود هر جا تیم مهمان بخواهد آنجا بازی می کنیم و در آستانه بازی با آن تیم خاص، با عدم پرداخت مالی با روح و روان بازیکنان و کادر فنی تیم خود بازی می کنند(مشابه همین سناریو را پیش از دربی با بازیکنان استقلال اجرا کردند)، انتظاری جز شکست آن تیم مقابل تیم محبوب رئیس نمی رود.

هر چه که هست، با پایان دولت روحانی و وزیران به شدت رنگی و آقازاده هایی که در امور فوتبال به نفع تیم محبوب خود دخالت می کردند عدالت به فوتبال ایران بازگشت به طوری که حتی تیم های شهرستانی هم به عناوین قهرمانی رسیدند اما با بازگشت مهدی تاج که در زمان وزارت مسعود سلطانی فر آن قرارداد ننگین را با ویلموتس منعقد کرد ظاهراً دوستان به دنبال عقده گشایی از قهرمانی دست نیافتنی استقلال در فصل گذشته هستند(بدون باخت) که اینگونه معادلات فوتبال را برای قهرمانی در خارج زمین بر هم می زنند. چطور ممکن است با دو سوت اشتباه به ضرر دو تیم که در کورس قهرمانی بودند و سود بردن تیم سوم از اشتباهات داوری در هفته بیست و هفتم، جایگاه تیم ها در جدول اینگونه تغییر کند؟ فرهاد مجیدی چیزی می دانست که مدعی شد من به اینها نمی بازم و حالا آقایان از حالا به دنبال چیدمان هایی هستند تا چطور ورق نتیجه دربی احتمالی در فینال جام حذفی را به سود تیم محبوب خود عوض کنند!

در دربی اخیر که با انتخاب داوری که به نگرفتن پنالتی مشهور بوده و هست، به نوعی خط حمله تکنیکی استقلال را خلع سلاح کردند. به نظر شما در دربی جام حذفی با چه ترفندی به میدان خواهند آمد؟ سابقه نشان داده فرهاد مجیدی در دو دربی جام حذفی، انتقام سختی از تیم محبوب آقایان گرفته است و احتمالاً با اتفاقاتی که این هفته ها رخ داده، بار دیگر شاهد انتقام گیری سختی از جانب تیم ساپینتو در فینال جام حذفی خواهیم بود … (البته اگر قبل از آن، ساکت الهامی اجازه حضور تیم مذکور در فینال را به آنها بدهد!)

در ادامه مروری داشته ایم به قهرمانی های اخیر تیم ها در 5-6 سال گذشته! بدون شرح …

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • کوروش 4 مه 2023 / 10:42 ق.ظ

    بالاخره برا تعیین مدل شارلاتان بازی و واریز پول به داور و بازیکن حریف زمان لازمه

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید