کد خبر:44360
پ

داستان کمدی رسیدگی به پرونده محرومیت سرمربی پرسپولیس

در حالی که هفته ها از شکایت باشگاه فولاد خوزستان علیه رفتار و گفتار سرمربی پرسپولیس در دیدار جنجالی با این تیم میگذرد؛ اما کمیته انضباطی به دلایل نامعلوم از رسیدگی به این پرونده سر باز زده است! البته از کمیته انضباطی که یکی از زیرمجموعه های فدراسیون مهدی تاج است، انتظار نمی رود به […]

در حالی که هفته ها از شکایت باشگاه فولاد خوزستان علیه رفتار و گفتار سرمربی پرسپولیس در دیدار جنجالی با این تیم میگذرد؛ اما کمیته انضباطی به دلایل نامعلوم از رسیدگی به این پرونده سر باز زده است!

البته از کمیته انضباطی که یکی از زیرمجموعه های فدراسیون مهدی تاج است، انتظار نمی رود به این زودی ها به پرونده مذکور ورود کند چرا که در صورت ورود، محرومیت تعلیقی یحیی گل محمدی در حساس ترین مقطع فصل به اجرا در خواهد آمد که طبیعتاً اثر منفی بر روی تیم پرسپولیس خواهد گذاشت و خوشایند فدراسیون نشینان نخواهد بود.

این اتفاق که با کنایه مسئولین باشگاه استقلال همراه بود، این سوال را برای افکار عمومی به وجود آورده که چطور پس از هر رفتار ساپینتو، بلافاصله برای او تشکیل جلسه و حکم صادر می شود اما این اتفاق برای سرمربی حریف با تاخیر و اغماض صورت می گیرد؟

رفتار کمیته انضباطی ما را به یاد حکم خنده دار شجاع خلیل زاده بابت اتفاقات پس از درگیری های دیدار پرسپولیس و سایپا انداخت که حکم او ماه ها بعد و پس از مسجل شدن، قهرمانی پرسپولیس صادر شد! با این توصیف احتمالاً حکم گل محمدی پس از اتمام لیگ صادر شود!!!

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید