کد خبر:6846
پ

داریوش یزدانی بهترین گزینه هدایت استقلال در مقطع فعلی

در حالی که احمد سعادتمند نتوانست به وعده خود مبنی بر بازگرداندن استراماچونی عمل کند، به نظر می رسد بار دیگر کابوس مذاکرات با جانشین سرمربی در کوران یک تورنمنت قرار است گریبان استقلال را بگیرد چرا که در جام حذفی و در آستانه فینال نیز مدیرعامل استقلال با مطرح کردن ماجرای بازگشت استراماچونیف رسماً […]

در حالی که احمد سعادتمند نتوانست به وعده خود مبنی بر بازگرداندن استراماچونی عمل کند، به نظر می رسد بار دیگر کابوس مذاکرات با جانشین سرمربی در کوران یک تورنمنت قرار است گریبان استقلال را بگیرد چرا که در جام حذفی و در آستانه فینال نیز مدیرعامل استقلال با مطرح کردن ماجرای بازگشت استراماچونیف رسماً تیم را به حاشیه برد و نتیجه آن نیز از دست رفتن یک جام برای استقلال بود و امروز نیز در حالی که استقلال در کوران مسابقات لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد، هر روز خبر از مذاکره با الکس نوری، پویا اسبقی و … منتشر می شود که این موضوع تاثیر منفی بر روی تیمی که در قطر حظور دارد، خواهد گذاشت؛ اگر بوق و کرنای مذاکره برای بازگشت استرا را سهوی در نظر بگیریم، بوق کرنای منتفی شدن حضور استرا و مذاکرات پر سر و صدا برای حضور الکس نوری را نمی توان سهوی در نظر گرفت و به نظر می رسد دوستان از این حربه تکراری در پی به دست آوردن اهدافی از قبل تعریف شده هستند.

داریوش یزدانی بهترین گزینه هدایت استقلال در مقطع فعلی

هر چه که هست، با توجه به محدودیت در مربیان داخلی و قانون منع جذب مربی خارجی به نظر می رسد در حال حاضر، بهترین گزینه برای هدایت استقلال یک مربی ایرانی با سابقه فعالیت در فوتبال اروپا است که داریوش یزدانی بهترین گزینه برای تصدی پست سرمربی در استقلال به حساب می آید.

او که چند سال قبل نیز در آستانه پذیرش سمت مربیگری استقلال بود، به یکباره قربانی بازیهای و لابی های پشت پرده شد و دوستان پرویز مظلومی را روی نیمکت استقلال نشاندند تا آن فجایع را به بار بیاورد. مظلومی در آن مقطع به یزدانی پیشنهاد دستیار اولی اش را داد اما یزدانی این پیشنهاد را قبول نکرد و مدعی شد تنها در صورتی که به وی پیشنهاد سرمرییگری در استقلال شود، حاضر است آن را قبول کند.

 

در مقطع فعلی نیز به نظر می رسد حضور داریوش یزدانی در استقلال که مدتهاست در فوتبال اروپا مربیگری می کند و با علم روز فوتبال اروپا نیز آشنایی کامل دارد، بهترین گزینه بعد از رفتن فرهاد مجیدی است. یزدانی که در مقطعی در آکادمی بارسلونا با لوییز انریکه همکاری می کرد، سابقه در آمریکا نیز مربیگری کرده است و به اصول فوتبال حرفه ای آشناست.

او اکنون در شهر آستین تگزاس آمریکا زندگی می کند و آخرین تیم تحت هدایت او نیز لس آنجلس بلوز بوده است؛ البته اگر دوستان با برچسب هایی همچون جاسوس و دو تابعیتی به استقبال این مربی نروند، او می تواند یکی از گزینه های هدایت استقلال برای فصل بعد باشد.

کلیدواژه : استقلال

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید