کد خبر:34966
پ

دادرس: چه کسی 52 صفحه گزارش پلیس فتا را مطرح کرده؟

عضو کمیته استیناف در خصوص زمان اعلام صدور رای بازیکن گابنی گل گهر صحبتهای جدیدی را مطرح کرد که در ادامه می خوانید.   دادرس: چه کسی 52 صفحه گزارش پلیس فتا را مطرح کرده؟ مهدی دادرس در گفت‌وگو با فارس، در خصوص زمان اعلام رای نهایی پیرامون پرونده بازیکن گابنی تیم فوتبال گل گهر […]

عضو کمیته استیناف در خصوص زمان اعلام صدور رای بازیکن گابنی گل گهر صحبتهای جدیدی را مطرح کرد که در ادامه می خوانید.

 

دادرس: چه کسی 52 صفحه گزارش پلیس فتا را مطرح کرده؟

دادرس: چه کسی 52 صفحه گزارش پلیس فتا را مطرح کرده؟

مهدی دادرس در گفت‌وگو با فارس، در خصوص زمان اعلام رای نهایی پیرامون پرونده بازیکن گابنی تیم فوتبال گل گهر سیرجان اظهار داشت: پرونده ویلموتس ۷بار عقب افتاد اما کسی اعتراض ندارد! ان‌شاالله در این هفته جلسه‌ای خواهیم داشت و این کار انجام می شود.

عضو کمیته استیناف در خصوص اینکه بعد از جلسه با نمایندگان  ۴ باشگاه، جلسات و گفت‌وگوهای دیگری نیز با افراد مختلف برگزار شد و آیا ابعاد جدیدی در این پرونده باز شده، گفت: نمی‌توانیم در مورد ریز نکات و اتفاقات داخل جلسات صحبت کنیم اما ما وظیفه داریم هرچه در پرونده وجود دارد یا به ذهنمان می‌آید را کنترل کنیم. باید همه جوانب را در نظر گرفت. سعی می کنیم در این هفته مساله‌اش حل شود. تا به حال صبر کرده‌اید، این یکی دو روز را هم صبر کنید به امید خدا تمام می‌شود.

وی در خصوص اینکه آیا گزارش ۵۲-۵۱ صفحه‌ای پلیس فتا در صدور رای تاثیر دارد، عنوان کرد: این  ۵۲صفحه را چه کسی گفته؟ من که ۵۲ صفحه ندیدم. می گویند هوشنگ نصیر زاده گفته، من هم می‌گویم او فردی با نمک و شوخ است!

دادرس در مورد اینکه آیا رای این پرونده در جلسه روز سه شنبه مشخص خواهد شد، گفت:‌ ان شاالله، اگر اتفاق خاصی نیفتد.

عضو کمیته استیناف در مورد اینکه آیا این جلسه در فدراسیون برگزار خواهد شد یا مانند جلسه قبلی در محلی پنهان است، اظهار داشت: باید ببینیم رئیس کمیته چه پیشنهادی می‌دهد.چون افراد مختلف رفت و آمد می‌کنند و ممکن است ذهنیت هایی به وجود بیاید، تصمیم گرفتیم آن جلسه در جای ساکت باشد تا کسی مطلع نباشد و تمرکز ما به هم نخورد.

 

برخی رسانه ها این صحبت دادرس مبنی بر اینکه 52 صفحه ندیده است را اینطور استنباط کرده اند که به کل چنین گزارشی وجود نداشته است اما با پیگیری ها مشخص شد دادرس مدعی این موضوع بوده که گزارش پلیس فتا 52 صفحه نبوده و عدد اعلام شده را شوخی نصیرزاده قلمداد کرد چرا که گزارش مذکور در تعداد صفحات کمتری به استیناف رسیده که اصولاً با توجه به اندازه صفحه پرینت و نوع قلم و اندازه ش ممکن است در تعداد صفحات اعلامی، اختلاف به وجود بیاید. البته ذکر این نکته ضروریست که خود علی دادرس که مدعیست این پرونده می بایست در سکوت و آرامش بررسی شود، در هفته های اخیر به دلیل علاقه ش به مصاحبه و بیشتر دیده شدن، سعی در دادن سوژه به رسانه ها برای تیتر شدن داشته و این صحبت وی نیز در راستای تیتردهی به برخی رسانه ها قلمداد می شود. او پیشتر نیز سعی کرده با اظهارات دو پهلو هر دو طرف را به رای احتمالی امیدوار نگه دارد و این در حالیست که لزومی ندارد او تا این اندازه با رسانه ها مصاحبه کند و از جزئیات پرونده اینگونه اطلاعرسانی نماید. بر همین اساس مشاور حقوقی باشگاه استقلال نسبت به برخی شنیده ها از رای احتمالی استیناف واکنش نشان داد.

هر چه که هست، تخلف عمدی یا سهوی گل گهر در این قضیه محرز است چرا که آنها نمی توانند قانونگذار را مجاب کنند که از غیرمجاز بودن بازیکن مذکور اطلاع نداشته اند. باشگاه گل گهر در حالی اقدام به بازی دادن به اریک بوکوم در بازی مقابل سپاهان و پیکان کرد که پس از بازی این تیم مقابل استقلال در برنامه فوتبال برتر با جزئیات و اسناد محکم ثابت شد این بازیکن غیرمجاز است اما آنها همچنان به رفتار غلط خود در استفاده از این بازیکن ادامه دادند که این موضوع به واسطه مشاوره اشتباهی بود که به آنها داده شد که وقتی مدارک این بازیکن توسط فدراسیون فوتبال تائید شده، در نتیجه مسئولیت عدم اصالت مدارک ابرازی بر عهده فدراسیون فوتبال خواهد بود که کمیته انضباطی مشخص کرد اینگونه نیست.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید