کد خبر:26757
پ

خیمه شب بازی تکراری در استقلال | وداع آخر با مظنونین همیشگی

صبح امروز در حالی نامه تند اعضای هیئت مدیره استقلال خطاب به وزیر ورزش منتشر شد که به نظر می سد این خیمه شب بازی و سناریوی تکراری، آخرین قسمت از نمایشنامه های تلخ وزارت ورزش برای استقلال است. سناریوهایی که در 4 سال گذشته با افراد مختلف اما به یک شکل اجرا شدند و […]

صبح امروز در حالی نامه تند اعضای هیئت مدیره استقلال خطاب به وزیر ورزش منتشر شد که به نظر می سد این خیمه شب بازی و سناریوی تکراری، آخرین قسمت از نمایشنامه های تلخ وزارت ورزش برای استقلال است. سناریوهایی که در 4 سال گذشته با افراد مختلف اما به یک شکل اجرا شدند و اینبار با یک دعوای زرگری ساختگی بین اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل (مثل فصل قبل) در حال اکران است.

 

خیمه شب بازی تکراری در استقلال | وداع آخر با مظنونین همیشگی

هواداران استقلال حالا دیگر با کلید واژه تخریب استقلال یعنی بی ثباتی در بزنگاه های خاص آشنا هستند؛ اتفاقی که در زمان ریاست مسعود سلطانی فر در ابتدا و انتهای هر فصل به طریقی در استقلال تکرار شده است و تنها نرات جای خود را به دیگری داده اند وگرنه نمایشنامه نویس همان است که بود!

 

افتخاری

در نقل و انتقالات تابستانی 2018  بود که رضا افتخاری بازیگر اصلی این نمایشنامه تکراری لقب گرفت. او با تعلل عجیب در عقد قرارداد با تیام و جبارف در نهایت زمینه جدایی این دو بازیکن و چند ستاره استقلال از جمله مجید حسینی، امید ابراهیمی، امید نورافکن را فراهم آورد و تا روز آخر نقل و انتقالات همچنان شرایط این تیم را در برزخ نگه داشت تا خروج قطعی تیام و جبارف حتمی شود تا بازیگر جدید یعنی فتحی که به جای افتخاری منصوب شد، هم بهانه لازم برای عدم تمدید با این دو بازیکن را در اختیار داشته باشد.

فتحی

اگر در انتهای فصل هجدهم به یکباره وینفر شفر از تیمی که در کورس قهرمانی حضور داشت از کار برکنار شد و پس از اوج گرفتن استقلال با استراماچونی در فصل نوزدهم، به یکباره فتحی به عنوان قربانی ساختگی از سمت مدیرعاملی کنار گذاشته شد، این استقلال بود که متضرر شد و نه فتحی چرا که او بدون هیچ بازخواستی، پاداش خوش خدمتی خود در بی ثبات کردن استقلال را گرفت و به مدیریت مجموعه انقلاب رسید.

سعادتمند

در فصل نوزدهم پس از برکناری استراماچونی، در حالی که تیم استقلال با فرهاد مجیدی اوج گرفته بود؛ اما با شکست دادن تیم محبوب آقایان در جام حذفی، مدعی قهرمانی شد که به یکباره سعادتمند باب مذاکرات خیالی با استراماچونی و پروژه فراری دادن مجیدی را قبل از فینال و لیگ قهرمانان آسیا کلید زد و  موفق به اجرای 100 درصدی سناریوی آقایان شد و پس از اجرای نقشش بدون بازخواست در خصوص بسیاری از ابهامات بی سر و صدا از مدیرعاملی کنار رفت.

مددی

امروز نیز شاهد دعوای زرگری مثل دو فصل اخیر در سطح مدیران استقلال هستیم و مثلاً اعضای هیئت مدیره با مدیرعامل به مشکل برخورده اند و قادر به همکاری نیستند و استعفای خود را تقدیم وزیر ورزش کرده اند. مشخص نیست عبدیان نظری و … هوادارا استقلال را چه فرض کرده اند؟ بر فرض که احمد مددی مثل فتحی و سعادتمند، آدم بد این سناریوها بوده باشد و در نهایت نیز با اجرای نقشش (نقش منفعلش) از صحنه کنار برود اما سوال اساسی از اعضای هیئت مدیره استقلال این است که چرا حالا به فکر استعفا افتاده اید؟ زمانی که تیم استقلال تنها به 3 میلیارد پول نقد نیاز داشت تا قاسمی نژاد را جذب کند کجا بودید جناب عبدیان و سایر اعضای محترم هیئت مدیره استقلال؟ آیا شما پول نقد دادید و مددی نپذیرفت تا قاسمی نژاد جذب شود؟

 

هدف انتهای این نمایشنامه کثیف و تکراری مثل روز روشن است؛ امروز که از وزیر ورزش تا نوچه هایش در دو باشگاه استقلال و پرسپولیس می دانند با تغییر دولت جایی در این دو باشگاه ندارند، قبل از سپردن مسئولیت به گروه بعدی، به نوعی خود را کنار می کشند. این کنار کشیدن برای مدیران استقلال با به راه انداختن یک جنگ صوری با مدیرعامل کلید خورده است و به طور مشخصی هدف و نیت مطرح شدن این مسائل در این بزنگاه حساس از فصل، تضعیف تیم در نقل و انتقالات و تضعیف تزریق مالی به تیم در ادامه بازیهای لیگ و جام حذفی است که نتیجه این اتفاق نیز به طور مستقیم در بازی بازیکنان این تیم نمود پیدا می کند. دوستان با این حربه های تکراری سعی در وقت کشی و اتلاف انرژی کادر فنی و بازیکنان تیم و بر هم زدن تمرکز تیم را دارند که پیشتر رفقایشان به خوبی از عهده نقش محوله بر آمده بودند.

از همین حالا مشخص است که میلیچ و دیاباته به دلیل عدم پرداخت مطالباتشان به مرخصی بی بازگشتی رفته اند و با این دعوای صوری تکراری در انتهای فصل ستاره هایی همچون مهدی قایدی و رشید اسماعیلی نیز در انتهای فصل این تیم را ترک خواهند کرد. پس شاید بد نباشد دوستان به شعور هواداران استقلال احترام گذاشته بگذارند چرا که این سناریوها چندسال است در استقلال با بازیگران مختلف اجرا می شود و در نهایت نیز یک هدف را دنبال می کنند: بی ثباتی در استقلال .

خیمه شب بازی تکراری در استقلال | وداع آخر با مظنونین همیشگی

پی نوشت: همانطور که می دانید خلبان ها در شرایطی که بیم انفجار و سقوط هواپیما می رود در آخرین لحظه با فشردن دکمه Eject از هواپیما بیرون می پرند تا با چتربازی خود را به زمین رسانده و جان خود را نجات دهند. امروز نیز شاهد این مسئله در استقلال هستیم که خلبانان هواپیمای در حال سقوط استقلال، یکی یکی در حال فشردن دکمه eject هستند تا خود را نجات دهند و هواپیما را به ته دره سقوط بفرستند. موضع انفعال مدیران استقلال از نقل و انتقالات نیم فصل آغاز شده و مربوط به حالا نیست. آنها ابتدا با تعلل در برکنای محمود فکری یک ضربه کاری به استقلال زدند و سپس با عدم جذب بازیکنان مدنظر کادر فنی جدید، ضربه ای مهلک تر بر پیکر بی جان استقلال زدند تا کمبود بازیکن هم در آسیا و هم در لیگ، بلای جان این تیم شود و امروز نیز د حال خالی کردن صحنه هستند تا عملاً فرصت نقل و انتقالات این تیم از بین رفته و فصل آینده نیز در غیاب کارگردان های فیلم های هیجان انگیز در وزارت ورزش، همچنان شاهد تبعات حضور منفی ایشان در استقلال باشیم.

کلیدواژه : استقلال

دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
  • تاج 13 جولای 2021 / 11:00 ق.ظ

    مانند همیشه برجک میاری پایین کاک حسام عزیز💙💙💙💙

  • استراماچونی 30 مه 2021 / 4:55 ب.ظ

    کسانی که استراماچونی را فراری دادند مسیر تاریخ در فوتبال ایران را تغییر دادند اگر استرا مانده بود استقلال دومین قهرمانی پیاپی اش را بدست آورده بود و الان ۶ ملی پوش داشت از همین بازیکنان فعلی. و دیگه کسی از پوکر و تیم ملی پرسپولیسی حرف نمیزد.به همین راحتی با اعمال نفوذ ،مسیر تاریخ را تغییر دادند

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید