کد خبر:42508
پ
خبرگزاری دولت از توهین به اعتقادات ترابی ناراحت شد

خوشحالی بخشی از مردم از سیلی احمد موسوی به صورت مهدی ترابی

در جریان بازی پرسپولیس و نساجی در یک صحنه برخوردی بین احمد موسوی و مهدی ترابی به وجود آمد که بگو مگوی لفظی بین طرفین منجر به اخراج ترابی و یک کارت زرد برای احمد موسوی شد. در این اتفاق دو طیف شکل گرفتند که طیف اول که عمدتاً از حامیان اعتراضات خیابانی این روزها […]

در جریان بازی پرسپولیس و نساجی در یک صحنه برخوردی بین احمد موسوی و مهدی ترابی به وجود آمد که بگو مگوی لفظی بین طرفین منجر به اخراج ترابی و یک کارت زرد برای احمد موسوی شد.

در این اتفاق دو طیف شکل گرفتند که طیف اول که عمدتاً از حامیان اعتراضات خیابانی این روزها تشکی شده، خوشحال از سیلی موسوی به صورت مهدی ترابی بود و طیف دوم که عمدتاً از رسانه های نزدیک به حاکمیت و حامیان آنها تشکیل می شود، از این اتفاق ناراحت شده و خواستار برخورد با سید احمد موسوی بازیکن نساجی شدند.

اما فدراسیون فوتبال تا اطلاع ثانوی هر دو بازیکن را محروم کرده تا با بررسی گزارش ناظر و داور بازی حکم انضباطی مقتضی برای این پرونده صادر شود.

گفته می شود احمد موسوی به نسبت دادن لغت خا….. به مهدی ترابی به اعتقادات مهدی ترابی توهین کرده و همین مسئله باعث عصبی شدن ترابی شده است.

کلیدواژه : مهدی ترابی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید