کد خبر:16431
پ

خودشاخ پنداری جدید پیروز قربانی: مثل من در جامعه کم است!

پیروز قربانی که به نظر می رسد مرزهای خودشاخ پنداری را در نوردیده و در روزهای اخیر حسابی خود را تحویل گرفته و می گیرد در جدیدترین صحبتهای خود حرهای جالب و قابل تاملی به زبان آورد.   خودشاخ پنداری جدید پیروز قربانی: اگر مثل من در جامعه کم است مشکل من نیست مشکل جامعه […]

پیروز قربانی که به نظر می رسد مرزهای خودشاخ پنداری را در نوردیده و در روزهای اخیر حسابی خود را تحویل گرفته و می گیرد در جدیدترین صحبتهای خود حرهای جالب و قابل تاملی به زبان آورد.

 

خودشاخ پنداری جدید پیروز قربانی: اگر مثل من در جامعه کم است مشکل من نیست مشکل جامعه است!

خودشاخ پنداری جدید پیروز قربانی: مثل من در جامعه کم است!

تیمی که چهار سال قهرمان لیگ شده و دو بار به فینال آسیا رفته است، تیم بدی نیست. اینکه برداشت یکسری از دوستان چه چیزی بوده، کاری ندارم. اگر در فضای مجازی به من بد و بیراه می‌گویند، مهم نیست، چون اصلاً وقت ندارم کامنت بخوانم و وقتم را برای اظهارنظرهای سطحی هدر بدهم.

🔸صحبت من درباره مسائل فنی بود. اگر تبعیضی وجود دارد، تیم‌ها باید آنقدر قوی باشند که در زمین تبعیض‌ها را جبران کنند. برای من مهم نیست هر کسی چه برداشتی می‌کند و چیزی که به ذهنم بیاید، می‌گویم. اینکه آدمی مثل من در جامعه کم است، مشکل من نیست، مشکل جامعه است.

🔸چندین سال در استقلال بازی کردم و همه چیزم را از این تیم دارم. هواداران استقلال برای من محترم هستند، اما نمی‌توانم خودم را گول بزنم و جلوی خودم را بگیرم.

🔸نباید این جمله که پرسپولیس یک تیم فنی است، باعث ناراحتی استقلالی‌ها شود. تبعیض‌ها همیشه هست، اما اصل را رها کرده‌ و به فرع چسبیده‌ایم، چیزی که باعث شده است فوتبال ما پیشرفت نکند.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • محمود 2 ژانویه 2021 / 10:14 ق.ظ

    آقای قربانی چرا پرسپولیس یک تیم فنی است و استقلال نیست؟ مصاحبه گادوین منشا در بدو ورود به استقلال را بخوان و‌ببین چرا استقلال به خاطرنداشتن امکانات نتوانست فنی باشد و اگر در برهه هایی خوب شد به خاطر لیاقت استراماچونی بود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید