کد خبر:23186
پ

خودزنی پرسپولیس در پیگیری 3 بر 0 شدن بازی با پدیده

باشگاه پرسپولیس در حالی پیگیر اثبات حضور غیرقانونی بازیکن پدیده در دیدار مقابل پسپولیس است که به نظر می رسد ادامه این پروسه به ضرر خود پرسپولیس تمام خواهد شد.   خودزنی پرسپولیس در پیگیری 3 بر 0 شدن بازی با پدیده باشگاه پرسپولیس معتقد است بازیکنی به نام فلاحیان در تیم پدیده با جعل […]

باشگاه پرسپولیس در حالی پیگیر اثبات حضور غیرقانونی بازیکن پدیده در دیدار مقابل پسپولیس است که به نظر می رسد ادامه این پروسه به ضرر خود پرسپولیس تمام خواهد شد.

 

خودزنی پرسپولیس در پیگیری 3 بر 0 شدن بازی با پدیده

باشگاه پرسپولیس معتقد است بازیکنی به نام فلاحیان در تیم پدیده با جعل مهر باشگاه نود ارومیه به صورت غیرقانونی به عضویت تیم پدیده در آمده است و حضور این بازیکن در تیم پدیده غیرقانونی بوده است و مسئولین پرسپولیس خواهان 3 بر 0 شدن نتیجه بازی پرسپولیس و پدیده شده اند.

عبدالصمد ابراهیمی وکیل ورزشی نزدیگ به باشگاه پرسپولیس که وکیل مهدی طارمی نیز بود روز گذشته با اشاره به ماده قانونی در خصوص این مسئله مدعی شد حتی اگر مهر تقلبی و جعلی نیز اثبات شود، نتیجه به سود پرسپولیس بازنخواهد گشت و تنها بازیکن و باشگاه با جریمه و محرومیت مواجه می شوند.

اما نکته کلیدی اینجاست که اگر پرسپولیسی ها بر روی 3 بر 0 کردن نتیجه بازی با پدیده به سبب استفاده از بازیکن غیرقانونی اصرار داشته باشند، آنگاه تمامی نتایج این تیم در فصلی که مهدی طارمی با دروغ هماهنگ مدیران پرسپولیس از ریزه اسپور به این تیم بازگشت و به استناد صحبتهای مدیرعامل وقت پرسپولیس (طاهری) با دستکاری در تاریخ قرارداد (بخوانید جعل قرارداد) زمینه بازگشت طارمی به پرسپولیس را فراهم کردند و باشگاه پرسپولیس و طارمی به سبب همین اتفاق با جریمه و محرومیت رو به رو شدند ولی نتیجه بازیهایی که طارمی در آن فصل برای پرسپولیس به میدان رفته بود و اتفاقاً آقای گل رقابتها نیز شده بود، 3 بر 0 به سود رقبا تغییر نکرد.

 

به نظر می رسد مسئولین پرسپولیس به خوبی می دانند که این اتفاق هرگز نخواهد افتاد و تنها برای سرپوش گذاشتن بر روی ناکامی تیم پرستاره خود در مشهد به دنبال انحراف افکار عمومی هواداران خود هستند چرا که اگر به فرض محال این اتفاق رخ دهد، آنگاه به استناد همین قانونی که نتیجه بازی پرسپولیس و پدیده را 3 بر 0 به سود پرسپولیس اعلام کرده، می بایست نتایج پرسپولیس در فصل 96 را که طارمی در آنها به میدان رفته بود، 3 بر 0 به سود رقبا اعلام کنند و کاپ قهرمانی از این تیم پس گرفته می شود که اتفاقی محال به نظر می رسد.

 

برای مطالعه مصاحبه کامل رئیس پیشین کمیته انضباطی در خصوص جعل قرارداد مهدی طارمی بر روی لینک کلیک کنید.

دیدگاه کاربران 12 دیدگاه
  • ممل پرسپولیسی 5 آوریل 2021 / 2:54 ب.ظ

    کیسه کش بودن جرم نیست بیماریست بیماری

    • ابی 6 آوریل 2021 / 11:36 ق.ظ

      لنگی بودن جرم نیست بیماریست همیشه هم همین بوده و هست و خواهد بود

  • ایران 5 آوریل 2021 / 2:45 ب.ظ

    حسام ملکی شیشتقلالی متوهم چرا چرت میگی پدیده در بازی با پرسپولیس و پیکان از بازیکن غیر مجاز استفاده کرده و متخلف هست و طبق قوانین جدید فیفا باید بازنده شود والسلام

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید