کد خبر:23238
پ

خودزنی به سبک فرهاد مجیدی | بازگشت دانشگر دیگر فایده ای ندارد

در حالی که هنوز به طور قطعی وضعیت محمد دانشگر در استقلال مشخص نشده و با صحبتهای امروز حجت نظری در خصوص تشکیل جلسه کمیته انضباطی و تعیین تکلیف این بازیکن، امیدهایی برای بازگشت این بازیکن جنجالی به اردوی استقلال به وجود آمده اما در شرایط فعلی حتی اگر او با جریمه نقدی بخشیده شود […]

در حالی که هنوز به طور قطعی وضعیت محمد دانشگر در استقلال مشخص نشده و با صحبتهای امروز حجت نظری در خصوص تشکیل جلسه کمیته انضباطی و تعیین تکلیف این بازیکن، امیدهایی برای بازگشت این بازیکن جنجالی به اردوی استقلال به وجود آمده اما در شرایط فعلی حتی اگر او با جریمه نقدی بخشیده شود و به اردوی تیم اضاففه شود نیز قادر به کمک به تیمش نخواهد بود و در بهترین حالت یک سکونشین محض در بازیهای استقلال به حساب می آید.

 

خودزنی به سبک فرهاد مجیدی | بازگشت دانشگر دیگر فایده ای ندارد

خودزنی به سبک فرهاد مجیدی | بازگشت دانشگر دیگر فایده ای ندارد

فرهاد مجیدی که اسم محمد دانشگر را در لیست آسیایی استقلال قرار نداد، به نوعی نشان داد در تصمیم اولیه خود مبنی بر کنار گذاشتن این بازیکن قاطع است و حتی اگر باشگاه با جریمه نقدی با این قضیه برخورد کند، او قصدی برای استفاده از دانشگر در ادامه بازیهای استقلال ندارد.

این تصمیم از آن جهت خودزنی برای استقلال محسوب می شود که اگر واقعاً قصد برای کنار گذاشته شدن دانشگر از استقلال بود، می بایست این تصمیم خیلی زودتر اجرایی و اعلام رسمی می شد تا هم بازیکن تکلیف خود را بداند و هم اینکه باشگاه از طریق انتقال او به باشگاه دیگر درآمدزایی کند چرا که در حال حاضر تنها با فسخ توافقی می توان به حضور دانشگر در استقلال پایان داد در غیر اینصورت باشگاه می بایست مثل دوران هرایر مگویان به مدافعی که قرار نیست تا پایان فصل بازی کند، حقوق و مزایای کامل طبق قراردادش پرداخت کند.

از طفی تعلل در تصمیم گیری قطعی در مورد دانشگر به برنامه های تاکتیکی استقلال نیز ضربه خواهد زد چرا که در حال حاضر عارف غلامی ذخیره مطمئنی برای دو مدافع فعلی استقلال یعنی سیاوش یزدانی و محدحسین مرادمند نیست و مرادمند نیز در این فصل نشان داده، با آن مدافع 6 دانگ فصل قبل در شهرخودرو فاصله دارد و  چندان قابل اطمینان به نظر نمی رسد و در این شرایط و در حالی که بازیهای فشرده استقلال در لیگ قهرمانان آسیا شروع خواهد شد و پس از آن نیز لیگ برتر با فشردگی هر چه تمامتر پیگیری می شود، در صورت مصدومیت محرومیت و یا ابتلا به کرونای هر یک از مدافعین استقلال،ف کار فرهاد مجیدی و کادر فنی این تیم برای انتخاب جانشین برای مدافعین فعلی تیمشان بسیار سخت خواهد شد و کنار گذاشتن محمد دانشگر در این مقطع حساس به واقع هم از نظر مالی و هم از نظر فنی یک خودزنی بزرگ برای باشگاه استقلال محسوب می شود.

شاید اگر فرهاد مجیدی از همان ابتدا با یک جریمه مالی سنگین، به استقبال برخورد با شیطنت های دانشگر رفته بود اکنون  دانشگر با تیم تمرین می کرد و در شرایط تمرینات گروهی با سایر بازیکنان بود اما تقریباً یک ماه از دوری دانشگر از تمرینات استقلال می گذرد و خبری از تصمیم قطعی در خصوص ادامه کار او در استقلال نیست.

 

استقلال تا 19 فروردین فرصت دارد تا نام دو بازیکن دیگر را به ففهرست آسیایی خود اضافه کند و این آخرین فرصت برای اضافه کردن نام دانشگر به لیست آسیایی استقلال است. مجیدی نباید فراموش کند که تیم استقلال در فصل گذشته به دلیل کمبود بازیکن نتوانست به مراحل نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.

دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
  • استراماچونی 5 آوریل 2021 / 9:52 ب.ظ

    عارف غلامی جزو 3 ملی پوش استقلاله و فکری بلد نبود ازش استفاده کنه. مراد مند هم بسیار خوب است مجیدی به درستی فهمید شخصیت فنی و رفتاری دانشگر در حد استقلال نیست.اما برای دفاع راست گزینه بدی نیست ذخیره وریا

  • تاج 5 آوریل 2021 / 9:16 ب.ظ

    تحلیل و توضیح شما در جای خودش درست و محترم. اما به هر حال سرمربی از هر کسی حنا بزرگترین کارشناسان فوتبال اونم سرمربی مثل شاه فرهاد که سومین تجربه این امر مهم را دارد هم به اندازه او به تیم نزدیک نیستن و خیر و صلاح نیم را بهتر میفهمد باید منتظر ماند و دید و تنها حمایت کرد نه با ابراز نظر و تحلیل های شخصی به هر بهانه ای حاشیه درست شود! از اینکه دانشگر بسیار تأثیرگذار هست و گل‌های لنگی سوزی هم زده و هوادار دوستش دارد برکنار منتها همین افراد با اخلاق های بسیار مبتدیانه و احساساتی در مواقعی همه زحمات دیگر دوستانش هم به باد میدهد……

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید