کد خبر:16076
پ

خودزنی افشین پیروانی در موضوع آشنایی با VAR

افشین پیروانی در برنامه شب گذشته فوتبال برتر موارد عجیبی را مطرح کرد که یکی از آنها فخرفروشی به سایر تیم ها برای از نزدیک دیدن VAR بود. او مدعی شد تیمهایی که تا حالا VAR را از نزدیک ندیده اند و با آن آشنایی ندارند در خصوص پرسپولیس صحبت نکنند اما به نظر می […]

افشین پیروانی در برنامه شب گذشته فوتبال برتر موارد عجیبی را مطرح کرد که یکی از آنها فخرفروشی به سایر تیم ها برای از نزدیک دیدن VAR بود. او مدعی شد تیمهایی که تا حالا VAR را از نزدیک ندیده اند و با آن آشنایی ندارند در خصوص پرسپولیس صحبت نکنند اما به نظر می رسد او با مطرح کردن این موضوع به نوعی خودزنی برای باشگاه پرسپولیس و افشین پیروانی بود.

 

خودزنی افشین پیروانی در موضوع آشنایی با VAR

خودزنی افشین پیروانی در موضوع آشنایی با VAR

پیروانی در حالی به آشنایی خودش و باشگاه پرسپولیس با سیستم VAR افتخار می کند که دقیقاً به سبب عدم آشنایی با این سیستم با دو پنالتی مبتدیانه دست پرسپولیس از قهرمانی در آسیا کوتاه ماند. شاید آشنایی پیروانی با سیستم VAR محدود به بازی این تیم با النصر در نیمه نهایی آسیا بوده که داور بازی با عدم مراجعه به VAR از خطای وحید امیری بر روی بازیکن النصر گذشت و گل پرسپولیس در این شرایط به ثمر رسید و او و بازیکنان پرسپولیس به تصور اینکه داور VAR در فینال نیز نسبت به اتفاقات بازی بی خیال هستند، پای به فینال گذاشتند و  در مورد هر صحنه ای ولو خطای واضح پنالتی مدام به داور اعتراض می کردند.

 

آقای پیروانی آن کسی که با VAR آشنا نبود شمائید نه سایرین.

البته شاید وقتی لمس توپ فینال آسیا برای مدافع پرسپولیس یک افتخار محسوب می شود، دیدن سیستم VAR از نزدیک برای پیروانی نیز همین مصداق را داشته باشد!

دیدگاه کاربران 4 دیدگاه
  • ناشناس 29 دسامبر 2020 / 8:13 ب.ظ

    خفه لنگی

  • استقلاله قهرمان 29 دسامبر 2020 / 5:21 ب.ظ

    چرت نگو ،سایت آسیا با توهماته شما لنگیها آمار نمیده ،قهرمان همیشه قهرمانه چه امروز باشه چه صد سال پیش ،امیدوارم عمرت به قهرمانیه تیمت تو آسیا کفاف بده.

  • سوداقرمز 29 دسامبر 2020 / 4:37 ب.ظ

    من الان نمیفهمم چرا کیسه ها میان اخبار پرسپولیسو میخونن یه نظر چرتی ها میذارن میرن بعد حرف عدالت میزنن
    آقا شما افتخارتون قهرمانی تو چهارجانبه و امجدیست راجب آسیا حرف نزنین که واقعا لایق آسیا نیستین حالا اگه به گفته خودتون قهرمان آسیا شدین مگه اول یه ستاررو نمیگیرن بعد دومیشو میگیرم شما یه لوگو یا پیرهن بیارین که وقتی اولین بار قهرمان شدین یه ستاره داشته باشه

  • ss 29 دسامبر 2020 / 2:49 ب.ظ

    جالبتر اون لحظه ایی بود که به دو باردیدن فینال تیمش افتخار میکرد ولی اشاره به این نکرد که به استناد سایت وآمارکنفدراسیون فوتبال اسیا تیم پر افتخار استقلال در رده سوم قرار داره>> با دو بار قهرمانی و دو بار فینال اسیا و . . . . .خلاصه جناب فرش دزد حالا حالا ها زوده وآستون که برای استقلال کبیر وطرفداران بیشمارش کری بخونی، فعلا خوش باش با دو بار فینال اسیا واون فرشهای دزدیت!!!!!!!!

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید