کد خبر:5217
پ

خواجه وند از پرسپولیس اخراج شد | کار سرخ ها در فساد مالی بیخ پیدا کرد

مهدی خواجه‌وند معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس از سوی نهادهای نطارتی از ادامه حضور در مجموعه مدیریتی سرخپوشان کنار گذاشته شد تا به اتهاماتی که منتسب به وی شده است رسیدگی شود. با این حال تیم حقوقی باشگاه پرسپولیس تغییر نکرده است و چهار کارمند بخش حقوقی این باشگاه همچنان پرونده های مرتبط با شکایت از […]

مهدی خواجه‌وند معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس از سوی نهادهای نطارتی از ادامه حضور در مجموعه مدیریتی سرخپوشان کنار گذاشته شد تا به اتهاماتی که منتسب به وی شده است رسیدگی شود. با این حال تیم حقوقی باشگاه پرسپولیس تغییر نکرده است و چهار کارمند بخش حقوقی این باشگاه همچنان پرونده های مرتبط با شکایت از سرخپوشان در دادگاه های داخلی و بین المللی را پیگیر هستند.

?این در حالی‌است که شایعاتی درباره ارجاع پرونده های حقوقی سرخپوشان به بخش بین الملل این باشگاه زیر نظر امیرعلی حسینی مطرح شده بود که چنین خبری صحت ندارد. بخش حقوقی باشگاه پرسپولیس تمامی پرونده های حقوقی سرخپوشان را با نظر مستقیم مهدی رسول پناه سرپرست و رئیس هیات مدیره باشگاه پیگیری می کند تا بتوانند رسیدگی لازم را به آنها داشته باشند.

گفته می شود بازداشت خواجه وند به دلالی او در برخی قراردادهایی است که در زمان حضورش در پرسپولیس با بازیکنان و مربیان خارجی این تیم منعقد کرده است و باید دید آیا پای مدیران دیگر پرسپولیس از جمله یلوه، انصاری فرد، جلیلوند نیز به این قضیهباز خواهد شد یا خیر؟

کلیدواژه : پرسپولیس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید