کد خبر:7901
پ

خواب بودن احمد سعادتمند در جریان بازی استقلال و پاختاکور در ورزشگاه + عکس

بتاکاپ – در حالی که هواداران استقلال مطالبات زیادی از مدیرعامل تیمشان بابت اتفاقات اخیر دارند، احمد سعادتمند که برای همراهی تیم استقلال در لیگ قهرمانان آسیا در محل برگزاری بازی استقلال مقابل پاختاکور حضور پیدا کرده بود، برای لحظاتی به خواب فرو رفت!   لیست مطالبات هواداران استقلال از سعادتمند   خواب بودن احمد […]

بتاکاپ – در حالی که هواداران استقلال مطالبات زیادی از مدیرعامل تیمشان بابت اتفاقات اخیر دارند، احمد سعادتمند که برای همراهی تیم استقلال در لیگ قهرمانان آسیا در محل برگزاری بازی استقلال مقابل پاختاکور حضور پیدا کرده بود، برای لحظاتی به خواب فرو رفت!

 

لیست مطالبات هواداران استقلال از سعادتمند

 

خواب بودن احمد سعادتمند در جریان بازی استقلال و پاختاکور در ورزشگاه + عکس

سعادتمند که این روزها در رسانه ها آفتابی نمی شود، می بایست پاسخ بسیاری از ابهامات موجود حول باشگاه استقلال و اتفاقات اخیر این تیم را بدهد؛ این درحالیست که او با سکوت و موضع انفعالی خود تنها بر مشکلات این تیم افزوده و وقت طلایی برای آماده سازی تیم برای مسابقات لیگ برتر در فصل 99/1400 را از دست می دهد.

آیا او هنوز از اربابان خود مجوز تعیین تکلیف وضعیت استقلال را نگرفته و باید منتظر بماند تا بازیهای پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا به اتمام برسد تا در شرایط برابر با تیم رقیب، مشغول آماده سازی تیم برای فصل بعد شود؟

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • تاج 29 سپتامبر 2020 / 10:48 ب.ظ

    این لنگی نفوذی مرتیکه دبنگ” نوکر و آفتابه دار اربابان خائن به میهن ما ایران است. همان حقوق بگیران انگلیس در ایران! امان ار جهل و بیسوادی مردم . امان….! مدرک دانشگاهی سواد نمیگند. سواد و شعور آگاهی از خرافات دینی و استعمار و استثمار انگلیس و شرکاء بطور غیرمستقیم و نفوذشان از راه حقوق بگیران در ایران طی سه قرن گذشته تا همین الان است. از مدرس و گلپایگانی ها…. تا معلوم الحال های اکنون که دیگر حنایشان رنگی ندارد. حتا اعدام و شکنجه و زندان مشکلشان را خل نمیکند . روز بروز نسل حال و آینده آگاه و مطلع تر و باسوادتر میشوند و بزودی ایران ایران خواهد شد! ((تاج)) نماد ایران و ایرانی متحد و کهن و ابدی است و فوتبال تنها بهانه است. گرچه همین فوتبال تنها امید مردم برای پاسداری از نام بلند و ارزشی ((تاج)) است. زنده باد ایرانی پاینده باد ایران. کوری چشم دشمنان چشم تنگ. ننگ ابدی بر عربهای متجاوز و وحشی در قادسیه و نهاوند که داشته ها و ارزشهای این مرز و بوم کهن را به آتش کشیدند و ناموس ایرانی را به اسارت بردند. نسل کشی بی سابقه در تاریخ که به دلیل نابود نشدن و از دست نرفتن قدرت و ثروت عده ای معدود جاسوس انگلیس و خائن به میهن مانند سلمان فارسی نجس این نسل کشی سعی در پنهان داشتنش نموده اند. اما زهی خیال باطل که بشر کنونی بشر هزارسال گذشته نیست و به لطف فضای مجازی و دراختیار گذاردن تاریخ تحریف نشده در خدمت مردم الالخصوص جوانان جویای حقیقت روزبروز آفتاب راستی و درستی و این حقایق تلخ تاریخی از پشت ابر سیاه جهالت و کینه ورزی و خیانت همان حقوق بگیران انگلیس در ایران که تنها تخصصشان مفت خوری و حرافی است بیرون آمده و کامل خواهد آمد…..

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید