کد خبر:11817
پ

خلاصه بازی رئال مادرید و اینترمیلان (3-2) | هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا 2020

یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا در گروه دوم، میان تیم‌های فوتبال رئال مادرید و اینتر میلان برگزار شد. شاگردان زین الدین زیدان که در ۲ بازی قبلی در لیگ قهرمانان اروپا عملکردی دور از انتظار ارائه کردند و تنها یک امتیاز به دست آورده بودند، موفق شدند اینتر میلان را شکست دهند. در ادامه توجه شما […]

یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا در گروه دوم، میان تیم‌های فوتبال رئال مادرید و اینتر میلان برگزار شد. شاگردان زین الدین زیدان که در ۲ بازی قبلی در لیگ قهرمانان اروپا عملکردی دور از انتظار ارائه کردند و تنها یک امتیاز به دست آورده بودند، موفق شدند اینتر میلان را شکست دهند. در ادامه توجه شما را به خلاصه بازی رئال مادرید و اینترمیلان جلب می نمائیم.

 

جدول گروه رئال مادرید لیگ قهرمانان اروپا

 

پخش زنده بازی رئال مادرید امشب

 

برنامه بازی های رئال مادرید

 

خلاصه بازی رئال مادرید و اینترمیلان (3-2) | هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا 2020

در نیمه اول این بازی جذاب کریم بنزما و سرخیو راموس در دقایق ۲۵ و ۳۳ برای کهکشانی‌ها گلزنی کردند و لوتارو مارتینز بلافاصله یکی از گل‌های خورده را جبران کرد تا نراتزوری با امید بیشتری به استقبال نیمه دوم برود.

با شروع نیمه دوم ایوان پرشیچ روی پاس لوتارو مارتینز توانست گل تساوی را به ثمر برساند. در ادامه این دیدار رودریگو با پاس دقیق وینیسیوس جونیور در محوطه جریمه حریف صاحب توپ شد و شوت زیبای او در حالی که سمیر هندانوویچ، دروازه بان اینتر میلان چاری به غیر از تماشای آن نداشت، وارد دروازه شد تا رئال مادرید در پایان این دیدار خانگی به پیروزی دست یابد.

 

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید