کد خبر:5214
پ

خط و نشان خارجی های لیگ برای دربی پس از قانون ممنوعیت جذب لژیونرها

شب گذشته هفته آخر لیگ نوزدهم نیز برگزار شد و جدول لیگ برتر 99 نیز وضعیت نهایی خود را در آخرین روزهای مرداد ماه شناخت. نکته جالب در اتفاقات آخرین هفته لیگ نوزدهم این بود که بسیاری از بازیکنان خارجی حاضر در لیگ برتر خوش درخشیدند تا قانون جدید منع جذب بازیکن خارجی را به […]

شب گذشته هفته آخر لیگ نوزدهم نیز برگزار شد و جدول لیگ برتر 99 نیز وضعیت نهایی خود را در آخرین روزهای مرداد ماه شناخت. نکته جالب در اتفاقات آخرین هفته لیگ نوزدهم این بود که بسیاری از بازیکنان خارجی حاضر در لیگ برتر خوش درخشیدند تا قانون جدید منع جذب بازیکن خارجی را به چالش کشیده باشند.

 

خط و نشان خارجی های لیگ برای دربی پس از قانون ممنوعیت جذب لژیونرها

 

خط و نشان خارجی های لیگ برای دربی پس از قانون ممنوعیت جذب لژیونرها

اگر از گلزنی بازیکن خارجی ذوب آهن بگذریم و کلین شیت دوباره رادوشویچ را در نظر نگیریم به ستاره های خارجی استقلال و پرسپولیس می رسیم که شب درخشانی را در هفته سی ام لیگ برتر پشت سر گذاشتند. شیخ دیاباته شب گذشته توانست با دو گلی که به ثمر رساند، مجموع گلهای خود در لیگ را به عدد 15 برساند و بالاتر از علی علیپور و شهریار مغانلو به عنوان کفش طلای فوتبال ایران دست پیدا کند. در سمت مقابل نیز بشار رسن با دو پاس گل در بازی مقابل سایپا، امادگی خود را به رخ حریفان کشید و کریستین اوساگونا نیز موفق شد اولین گل خود برای پرسپولیس را به ثمر برساند تا مشخص شود، قانون جدید منع حضور بازیکنان خارجی در فوتبال ایران، به نوعی پاک کردن صورت مسئله است و حضور بازیکنان و مربیان با کیفیت در فوتبال ایران می تواند به رشد کیفیت مربیان و بازیکنان ایرانی بیانجامد و اگر دوستان نگران هدررفت بیت المال هستند، می توانند قوانین سفت وسختی برای ورود بازیکن و مربی خارجی به لیگ بگذارند که هر بازیکنی با هر کیفیتی نتواند سر از فوتبال ایران در آورد. به عنوان مثال جونیور براندائو و استوکس و ماریو بودیمیر یا مارکوس نیومایر و الحاجی گرو را دوستان با چه رزومه به دو تیم استقلال و پرسپولیس وارد کردند؟ اکنون مدیران وقت دو تیم استقلال و پرسپولیس می بایست نسبت به این خریدهای پر حرف و حدیث پاسخگو باشند.

درواقع فوتبال ایران نباید به خاطر دلالی مدیران سرخابی های پایتخت از حضور بازیکنان و مربیان با کیفیت خارجی محروم شود.

کلیدواژه : استقلالپرسپولیس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید