کد خبر:21459
پ

خط حمله جدید و ترسناک پرسپولیس با 36 گل زده

با جذب شهریار مغانلو و بازگشت عیسی آل کثیر و مهدی ترابی به ترکیب پرسپولیس، خط حمله این تیم خطرناک تر از همیشه در بازیهای این تیم ظاهر خواهد شد.   خط حمله جدید و ترسناک پرسپولیس با 36 گل زده عیسی آل کثیر در صنعت نت، شهریار مغانلو در پیکان و مهدی ترابی در […]

با جذب شهریار مغانلو و بازگشت عیسی آل کثیر و مهدی ترابی به ترکیب پرسپولیس، خط حمله این تیم خطرناک تر از همیشه در بازیهای این تیم ظاهر خواهد شد.

 

خط حمله جدید و ترسناک پرسپولیس با 36 گل زده

خط حمله جدید و ترسناک پرسپولیس با 36 گل زده

عیسی آل کثیر در صنعت نت، شهریار مغانلو در پیکان و مهدی ترابی در پرسپولیس در فصل گذشته جزو گلزنان برتر لیگ بوده اند و مجموعاً توانسته اند 36 گل به ثمر برسانند که این آمار به خوبی نشاندهنده شم بالای گلزنی این سه بازیکن است که گره کور گلزنی در خط حمله پرسپولیس را به زودی باز خواهد کرد چرا که در بازیهای نیم فصل اول، این تیم تقریباً بدون مهاجم تخصصی در بازیها به میدان رفت و با بردهای اقتصادی که کسب کرد سعی کرد تا خود را به نیم فصل دوم که مهاجمین گلزنش به بازیها می رسند، برساند.

 

حال باید منتظر ماند و دید با ورود این سه بازیکن به ترکیب اصلی پرسپولیس، کدام سه ستاره از ترکیب فعلی پرسپولیس بیرون خواهد نشست چرا که از حالا به بعد انتخاب ترکیب اصلی برای گل محمدی بسیار سخت تر از قبل خواهد شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید