کد خبر:30693
پ

خشم هواداران پرسپولیس از حرکت زشت شهریار مغانلو

طبق انتظار، شهریار مغانلو سرانجام سر از تیم سپاهان در آورد و نتوانست رضایت باشگاه سانتاکلارا را برای حضور در پرسپولیس جلب کند. او که تا پیش از این مدعی بود هرگز به سپاهان نخواهد رفت و در ایران جز پرسپولیس بازی نمی کند، با رفتار عجیب خود در پاک کردن همه عکس هایش با […]

طبق انتظار، شهریار مغانلو سرانجام سر از تیم سپاهان در آورد و نتوانست رضایت باشگاه سانتاکلارا را برای حضور در پرسپولیس جلب کند. او که تا پیش از این مدعی بود هرگز به سپاهان نخواهد رفت و در ایران جز پرسپولیس بازی نمی کند، با رفتار عجیب خود در پاک کردن همه عکس هایش با پیراهن پرسپولیس طوری وانمود کرد که با دلی پر از باشگاه پرسپولیس به سپاهان پیوسته است.

 

آخرین نقل و انتقالات پرسپولیس 1400

 

خشم هواداران پرسپولیس از حرکت زشت شهریار مغانلو

خشم هواداران پرسپولیس از حرکت زشت شهریار مغانلو

این حرکت شهریار مغانلو از چشم هواداران پرسپولیس دور نماند و نه تنها پیج اینستاگرام او در ساعات گذشته با ریزش شدید فالوور همراه شده بلکه محبوبیت او نزد هواداران پرسپولیس نیز از بین رفت و تمام پل های پشت سر شهریار برای بازگشت به پرسپولیس در سالهای آینده خراب شد.

هنوز مشخص نیست علت دقیق این رفتار مغانلو چه بوده اما هر چه که هست برخی شایعات از توافق 15 میلیاردی او برای حضور در سپاهان، قبل از پایان لیگ بوده و همین مسئله مسئولین پرسپولیس را نیز از وی دلخور کرده است چرا که وقتی پیشنهاد 15 میلیاردی در میان باشد، او هرگز به پیشنهاد 6 میلیاردی پرسپولیس فکر هم نمی کرد.

 

هر چه که هست مغانلو می توانست در فضایی محترمانه تر از پرسپولیس جدا شود اما او ترجیح داد مثل یک غریبه و بدون پست خداحافظی از هواداران پرسپولیس رفت تا مشخص شود تنها از پرسپولیس به عنوان یک سکوی پرتاب برای دیده شدن و رسیدن به تیم ملی و همچنین کسب درآمد بیشتر استفاده کرده است.

شاید این اتفاقات باعث شود هواداران پرسپولیس از هیچ بازیکنی در ذهن خود بت نسازند چرا که در هنگام جدایی مشخص می شود، این بازیکنان هرگز در حد اسطوره سازی نبوده اند.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • رضا 25 آگوست 2021 / 10:38 ب.ظ

    پرسپولیس ۶دمیلیارد بده؟ چقدر دروغ. این باشگاه زیر ۱۰ میلیارد به کسی نمیده . از پرتغال و قطر ترابی و مقانلو را با ۶ میلیارد خرید از نظر شما؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید