کد خبر:36281
پ

خسارت 60 میلیاردی انصاری‌فرد به پرسپولیس!

محمدحسن انصاری‌فرد که مدت زمان کوتاهی مدیریت این باشگاه را برعهده داشت بدهی‌های سنگینی بر جای گذاشت که به دلیل شکایت بوژیدار رادوشویچ، دروازه‌بان کروات تیم پرسپولیس، در کنار تخلف‌های حاشیه‌سازش بار دیگر مطرح شده است.   خسارت 60 میلیاردی انصاری‌فرد به پرسپولیس! این بدهی‌ها شامل ۲۶ میلیارد به رادوشوویچ، ۲۰ میلیارد به کالدرون و […]

محمدحسن انصاری‌فرد که مدت زمان کوتاهی مدیریت این باشگاه را برعهده داشت بدهی‌های سنگینی بر جای گذاشت که به دلیل شکایت بوژیدار رادوشویچ، دروازه‌بان کروات تیم پرسپولیس، در کنار تخلف‌های حاشیه‌سازش بار دیگر مطرح شده است.

 

خسارت 60 میلیاردی انصاری‌فرد به پرسپولیس!

نکته جالب اینکه به نظر می رسد بیانیه های اخیر باشگاه پرسپولیس همچنان تحت تاثیر منویات جناب قدوسی و به قلم شاگردش(علیرضا اشرف) منتشر می شود!

این بدهی‌ها شامل ۲۶ میلیارد به رادوشوویچ، ۲۰ میلیارد به کالدرون و دستیارانش، ۴ میلیارد به آنتونی استوکس، ۲ و نیم میلارد به کریستین اوساگوآنا و ۱۰ میلیارد بابت رضایت‌نامه یحیی گل‌محمدی به باشگاه شهرخودرو است.

این مقدار هنگفت از بدهی در کمتر از شش ماه مدیریت انصاری‌فرد، پرسپولیس را در شرایطی دشوار قرار داده است.

انصاری فرد که ظاهراً تحت تاثیر معاون خود (حسین قدوسی) فقط برای پرسپولیس هزینه تراشی کرد و بدهی های سنگینی برای مدیران بعدی به یادگار گذاشته تاکنون پاسخگوی هیچیک از اقدامات خود در زمان مدیریتش در پرسپولیس نبوده است. گفتنیست یحیی گل محمدی نیز در زمان مدیریت انصاری فرد با رقمی سنگین و قراردادی جنجالی از پدیده مشهد جذب شد که هنوز هم که هنوز است، کل مبلغ تعهد پرداخت نشده است.

 

کلیدواژه : پرسپولیس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید