کد خبر:16970
پ

خرید پرحاشیه و جنجالی استقلال بی سر و صدا از این تیم جدا شد

مرتضی تبریزی پس ز طی یک دوره کاملاً ناموفق در استقلال سرانجام پس از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت خود از این تیم جدا شد و به گل گهر سیرجان پیوست.   خرید پرحاشیه و جنجالی استقلال بی سر و صدا از این تیم جدا شد تبریزی که روزهای خوبی در ذوب آهن می گذراند […]

مرتضی تبریزی پس ز طی یک دوره کاملاً ناموفق در استقلال سرانجام پس از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت خود از این تیم جدا شد و به گل گهر سیرجان پیوست.

 

خرید پرحاشیه و جنجالی استقلال بی سر و صدا از این تیم جدا شد

خرید پرحاشیه و جنجالی استقلال بی سر و صدا از این تیم جدا شد

تبریزی که روزهای خوبی در ذوب آهن می گذراند در انتقالی جنجالی که گفته می شود با توصیه وزیر ورزش صورت گرفت، با رقمی نجومی راهی استقلال شد تا جای خالی مامه تیام را پر کند اما او در طول مدت حضورش در استقلال که با چند مربی مختلف از جمله شفر، استراماچونی، مجیدی، نامجو مطلق و حتی فکری کار کرد نتوانست انتظارات را بر آورده کند و در نهایت کادر فنی استقلال، نامه عدم نیاز او را زدند تا تبریزی گران قیمت به تیم امیر قلعه نویی برود تا شاید با دوری از حواشی تیم های بزرگ پایتخت دوباره به روزهای اوج خود بازگردد.

تبریزی در طول مدت حضورش در استقلال در ر34 بازی به میدان رفت که ثمره آن 5 گل برای استقلال بود که عملکرد ضعیی برای این وینگر محسوب می شد.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • محمد 9 ژانویه 2021 / 5:37 ب.ظ

    مبلغ قراردادشم ب قیمت روز بنویسین لطفا!

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید