کد خبر:11085
پ

خروج بشار رسن از باشگاه پرسپولیس با عصبانیت و ناراحتی شدید

به نظر می رسد بشار رسن عزم خود برای جدایی از پرسپولیس را جزم کرده و علت حضورش در ایران، به معنای بازگشت به این تیم نبوده و او قصد دارد به هر نحو ممکن، رضایت مدیران این تیم برای جدایی را کسب کند چرا که امروز عصر نیز او در جلسه ای که برای […]

به نظر می رسد بشار رسن عزم خود برای جدایی از پرسپولیس را جزم کرده و علت حضورش در ایران، به معنای بازگشت به این تیم نبوده و او قصد دارد به هر نحو ممکن، رضایت مدیران این تیم برای جدایی را کسب کند چرا که امروز عصر نیز او در جلسه ای که برای جدایی اش با مسئولین باشگاه پرسپولیس داشت، دست خالی جلسه را ترک کرد و با عصبانیت از در باشگاه بیرون آمد.

 

خروج بشار رسن از باشگاه پرسپولیس با عصبانیت و ناراحتی شدید

خروج بشار رسن از باشگاه پرسپولیس با عصبانیت و ناراحتی شدید

بشار رسن، هافبک عراقی پرسپولیس که مدتی به دنبال جدایی از این باشگاه بود ولی با مخالفت مسئولان مواجه شده بود هنوز از اوضاع خود در جمع سرخپوشان رضایت ندارد و به نظر می‌رسد همچنان به دنبال راهی برای رفتن از ایران است.

رسن مذاکراتی پیش از این با باشگاه القطر داشت که به توافقات اولیه هم رسید ولی به دلیل قراردادش با پرسپولیس نیاز به جلب رضایت مدیران این باشگاه داشت که موفق به کسب آن نشد و فعلاً خروج او از ایران منتفی است.

این بازیکن امروز برای دور جدید مذاکراتش به دفتر باشگاه مراجعه کرد ولی دقایقی قبل با ناراحتی این محل را ترک کرد و حتی کلید ماشین را از راننده خود گرفت تا به تنهایی از آن منقطه خارج شود و کسی همراهش نباشد.

باید دید ادامه این کش مکش میان رسن و پرسپولیس به کجا می‌رسد.

کلیدواژه : بشار رسنپرسپولیس

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • سروت استقلال 27 اکتبر 2020 / 9:16 ب.ظ

    الحق که تیم حکومت و زور و شارلاتانی هستید.درود بر شرف و اصالت ابی .خدارو شکر استقلالی هستم.خدایی بزرگترین ننگ لنگی بودن و بی اصالتی هست .جتم های اسنپی روزی حلقتونو میگیره و البته شیشه کردن خون استقلال و همه تیمهای لیگ …ننگ بر جفای لنگی …بلاخره روزی زمان این ظالمها به پایان میرسه و اونوقت میبینیمتون ….

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید