کد خبر:9797
پ

خبر خوش وکیل برانکو برای هواداران پرسپولیس: موافقت با پرداخت مطالبات در سه قسط

وکیل برانکو سرمربی اسبق پرسپولیس گفت: مشکلی با اینکه مطالبات موکل من در سه قسط پرداخت شود نداریم اما تصمیم گیری فیفا در این زمینه دست ما نیست.   آخرین اظهار نظر وکیل برانکو درباره پرسپولیس و تصمیم فیفا باشگاه پرسپولیس در بیانیه‌ای اعلام کرد«در ادامه روند پرداخت مطالبات برانکو ایوانکوویچ، اجرای حکم فیفا و […]

وکیل برانکو سرمربی اسبق پرسپولیس گفت: مشکلی با اینکه مطالبات موکل من در سه قسط پرداخت شود نداریم اما تصمیم گیری فیفا در این زمینه دست ما نیست.

 

آخرین اظهار نظر وکیل برانکو درباره پرسپولیس و تصمیم فیفا

خبر خوش وکیل برانکو برای هواداران پرسپولیس: موافقت با پرداخت مطالبات در سه قسط

باشگاه پرسپولیس در بیانیه‌ای اعلام کرد«در ادامه روند پرداخت مطالبات برانکو ایوانکوویچ، اجرای حکم فیفا و با توجه به محدودیت‌های موجود برای پرداخت و مسائل پیش آمده بخاطر تحریم، طلب این مربی را در سه مرحله پرداخت می‌کند.

در همین راستا، باشگاه امروز بخش دیگری از طلب سرمربی پیشین تیم را تهیه و نسبت به انتقال آن از مبادی ذیربط اقدام کرده که انتظار می‌رود تا فردا در حساب آقای ایوانکوویچ بنشیند.

همچنین قرار است باقی مطالبات ایوانکوویچ در دو مرحله پرداخت شود که پس از قطعی شدن زمان‌بندی، مراتب به اطلاع وکیل برانکو و هواداران خواهد رسید».

برهمین اساس دارو بوسیچ، وکیل سرمربی کروات در گفت و گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: باشگاه پرسپولیس به ما اعلام کرده قرار است امشب ۲۵۰ هزار یورو به حساب برانکو در عمان پرداخت کند و فردا نیز قسط دوم پرداخت خواهد شد. با این نحوه پرداخت مشکلی نداریم و راضی خواهیم بود. البته به شرط اینکه آنها تا زمانیکه طلب برانکو تسویه شود، پرداختی های خود را ادامه بدهند.

وی افزود: با این وجود تصمیم فیفا و محرومیت هایی که در این زمینه اعمال می کند، دیگر دست ما نیست. البته برای اینکه خودمان هم فیفا را از پرداخت نشدن طلب برانکو به شکل کامل مطلع نکنیم تا فردا منتظر می مانیم و امیدواریم باشگاه پرسپولیس به قول های جدید خود عمل کند. اگر این قول ها عملیاتی شود راضی هستیم.

منبع
خبرانلاین

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • تاج 14 اکتبر 2020 / 4:52 ب.ظ

    از ایرانی در جهان ساده تر و نادان تر خودمانیم!!!!! مردم ایران گرفتار نان شبشان هستند و حتا برای معیشت ابتدایی در مضیقه هستند اونوقت افکارعمومی را به فوتبال سوق میدن با سیاست انگلیسی اربابانشان! مشکل اصلی مردم را از ذهن جامعه معطوف به چهارتا فوتبالیست و… اینا کردن!!! اونموقع میان به قاجار خرده میگیرن که مردم در ادن زمان گرفتار قحطی و بیماری و……بودند. صدرحمت به قجر!فجر که بدتره! از خلیج و خزر فروشی و دادن امتیازهای صید مروارید لی همتای خلیج فارس به چین و دادن کیش و قشم به روس و انگلیس و نفت هم تا 25سال چین کفتار صفت مرده خورش کرد و رفت باج در ازای خریدن اجناس بنجل چینی به چندین برابر قیمت! مردم هم گرفتار بیماری اگر اون زمان وبا و جزام و…بود الان سرطان که دلیل استخرج غیراصوای ارانیوم و بی رویه و تشعشعات آن بر گیاه و باغ و دامها است و اخیرا کرونا . اینم از وضع معیشت! کاش اجازه میدادن یکبار مردم بذای اوضاع فاجعه بار معیشتی و اقتصادی بیان جلو مجلس!؟ آیا آقایان مانند جنتی و…. یک وعده خوراک میخورند!!؟ یا مثل ما در طول سال یکبارهم گوشت که نیخوریم هستند!؟ مگر نه اینکه حکومت مستضعفان است. پس دیده شده آقایان در محله های فقیر نشین زندگی کنند و درگی اجاره حداقلی باشند!!؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید