کد خبر:20845
پ

خبر خوش نماینده مجلس به استقلالی ها: استراماچونی بازمی گردد؟

پس از افزایش بی رویه یمت بازیکنان داخلی به واسطه حذف حضور بازیکنان خارجی در فوتبال ایران، به نظر می رسد مجلس به این نتیجه رسیده که قانون منع حضور بازیکنان و مربیان خارجی برای صرفه جویی در بیت المال بی نتیجه بوده و قاضی زاده هاشمی به تازگی خبر از بازپس گرفتن امضای نمایندگانی […]

پس از افزایش بی رویه یمت بازیکنان داخلی به واسطه حذف حضور بازیکنان خارجی در فوتبال ایران، به نظر می رسد مجلس به این نتیجه رسیده که قانون منع حضور بازیکنان و مربیان خارجی برای صرفه جویی در بیت المال بی نتیجه بوده و قاضی زاده هاشمی به تازگی خبر از بازپس گرفتن امضای نمایندگانی صحبت کرد که به این قانون رای مثبت داده بودند.

 

خبر خوش نماینده مجلس به استقلالی ها: استراماچونی بازمی گردد؟

خبر خوش نماینده مجلس به استقلالی ها: استراماچونی بازمی گردد؟

در صورتی که این اتفاق عملیاتی شود به نظر می رسد هواداران استقلال خوشحال تر از سایر تیمها باشند چرا که احتمال بازگشت آندرا استراماچونی به این برای فصل بعد تیم افزایش خواهد یافت. از گوشه و کنار خبر می رسد از داخل ایران به استراماچونی پیغام داده اند فعلاً تیمی نگیرد چرا که آنها در حال آماده کردن زمینه بازگشت او به استقلال برای فصل بعد هستند و سرمربی ایتالیایی که علاقه زیادی به کار کردن با استقلال و کسب موفقیت با این تیم داشت نیز منتظر اتفاقات روزهای آتی در ایران است تا در خصوص آینده ش تصمیم بگیرد.

دیدگاه کاربران 4 دیدگاه
  • بی نام 28 فوریه 2021 / 3:14 ب.ظ

    از همه مجلسی ها ممنونم.با وجود اینکه بنده اصلاح طلب رادیکالم ولی به خاطر استقلال اصولگرا میشم. ظاهرا اصول داشتن بهتر از فساده دار دسته بابا مسعود و …جهرمی و …. عراقچی است

  • سعید 28 فوریه 2021 / 1:09 ب.ظ

    استرا بیاد کمیته داوران باز لنگیا بخط میکنن مثل هند کیروشو و امثالهم را نبینن وگرنه جلو تیم استراو با بازی نمیشه گرفت

  • راشین 28 فوریه 2021 / 12:28 ب.ظ

    باور کنید که یکی از آرزوهای من در رابطه با فوتبال همین است دیگه ما هم خلاص میشیم از بس همه چیز را ربط دادند به استراماچونی. خداکنه بیاد ببینیم چی میشه!

  • ناشناس 28 فوریه 2021 / 8:48 ق.ظ

    به نام خدا. سلام. انشاءالله که بشود. جذابیت لیگ برتر انگلیس به تعداد زیاد رقیب های باکیفیت است.کیفیت بهتر جذابیت بیشتر در تمامی قسمت های فوتبال از چمن مناسب تا داوری و بازی خوب و پر گل.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید