کد خبر:35907
پ

خبر خوش مربی پرسپولیسی برای معافیت یزدانی و مرادمند

پس از چند هفته سکوت در خصوص علت بازی نکردن مرادمند و یزدانی در تیم ملوان، سرانجام مازیار زارع سرمربی این تیم که در صدر جدول لیگ یک قرار دارد نسبت به این موضوع واکنش نشان داد که خبر خوشی برای هواداران استقلال محسوب می شود.   خبر خوش مربی پرسپولیسی برای معافیت یزدانی و […]

پس از چند هفته سکوت در خصوص علت بازی نکردن مرادمند و یزدانی در تیم ملوان، سرانجام مازیار زارع سرمربی این تیم که در صدر جدول لیگ یک قرار دارد نسبت به این موضوع واکنش نشان داد که خبر خوشی برای هواداران استقلال محسوب می شود.

 

خبر خوش مربی پرسپولیسی برای معافیت یزدانی و مرادمند

مازیار زارع  درباره اینکه چرا از سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند استفاده نمی کند، گفت: من نمیدانم این بازیکنان را تا چه زمانی در اختیار دارم و هر لحظه ممکن است کار معافیت این دو بازیکن درست شود.یزدانی به احتمال زیاد در اردیبهشت دانشجوی دکترا خواهد شد و از معافیت تحصیلی برخوردار خواهد شد ، مرادمند هم مدارکی برای معافیت ارائه داده که در حال بررسی است. از طرفی ما مدافعین خوبی در اختیار داریم و در صدر جدول لیگ یک قرار داریم و نیازی به ایجاد تغییرات در ترکیب خود فعلا احساس نمی شود. این دو بازیکن برای دور نشدن از شرایط مسابقه و حضور در محیط فوتبالی با ما فعلاً تمرین می کنند.

اگرچه باشگاه استقلال به جای این دو مدافع، رافائل سیلوای برزیلی را جذب کرد که از کیفیت بالایی نیز برخوردار است اما به نظر می رسد هر دو بازیکن در اردیبهشت در اختیار خواهند بود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید