کد خبر:8902
پ

خبر خوش خبرگزاری مهر برای پرسپولیس: النصر بازنده دعوا شد/ حق رای اعراب گرفته شد

خبرگزاری مهر دقایقی قبل در خبری مدعی شد، کنفدراسیون فوتبال آسیا دلایل النصر برای عدم راهیابی پرسپولیس به فینال را نامعتبر دانسته و حق رای اعضای عربستانی این نهاد نیز برای رای گیری نهایی گرفته شده است.   خبر خوش خبرگزاری مهر برای پرسپولیس: النصر بازنده دعوا شد اعضای کمیته انضباطی و همچنین اعضای حقوقی […]

خبرگزاری مهر دقایقی قبل در خبری مدعی شد، کنفدراسیون فوتبال آسیا دلایل النصر برای عدم راهیابی پرسپولیس به فینال را نامعتبر دانسته و حق رای اعضای عربستانی این نهاد نیز برای رای گیری نهایی گرفته شده است.

 

خبر خوش خبرگزاری مهر برای پرسپولیس: النصر بازنده دعوا شد

خبر خوش خبرگزاری مهر برای پرسپولیس: النصر بازنده دعوا شد

اعضای کمیته انضباطی و همچنین اعضای حقوقی کمیته مسابقات لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ آسیا جلسه ای را در خصوص بازی پرسپولیس و النصر داشته اند که طی آن اجازه رای گیری به افرادی که تابعیت عربستانی داشته اند نداده است.

کنفدراسیون فوتبال آسیا استدلال های باشگاه النصر را برای محرومیت پرسپولیس از حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا نامعتبر دانسته اما برای بررسی ابعاد کامل این پرونده اقدام به گرفتن اطلاعات از فدراسیون فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس کرده است.

 

گفتنیست پیشتر اعلام شده بود تمامی اعضایی که قرار است در خصوص رای نهایی کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص این مناقشه رای دهند، از کشورهای شرقی هستند و لابی عربی قادر به دخالت و نفوذ در تصمیم نهایی AFC نیست.

 

پیشتر نیز عدم دخالت لابی عربی در تصمیمات مستقل کنفدراسیون فوتبال آسیا مشخص شده بود و در جایی که الهلال را از مرحله گروهی حذف کردند و کارت قرمز سیامک نعمتی را بخشیدند دیگر جای هیچ حرف و حدیث و اتهامی به AFC بابت تصمیماتش باقی نمی ماند.

کلیدواژه : النصرپرسپولیس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید