کد خبر:14361
پ

خبر خوش برای پرسپولیسی ها | فینال لیگ قهرمانان آسیا با حضور تماشاگران

با تصمیم مشترک AFC و کمیته محلی برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، فینال لیگ قهرمانان آسیا در روز شنبه، ۱۹ دسامبر (۲۹ آذر) میان پرسپولیس ایران و نماینده شرق آسیا با حضور تماشاگران انجام خواهد شد.   خبر خوش برای پرسپولیسی ها | فینال لیگ قهرمانان آسیا با حضور تماشاگران پس از اینکه در بسیاری […]

با تصمیم مشترک AFC و کمیته محلی برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، فینال لیگ قهرمانان آسیا در روز شنبه، ۱۹ دسامبر (۲۹ آذر) میان پرسپولیس ایران و نماینده شرق آسیا با حضور تماشاگران انجام خواهد شد.

 

خبر خوش برای پرسپولیسی ها | فینال لیگ قهرمانان آسیا با حضور تماشاگران

پس از اینکه در بسیاری از لیگ های معتبر اروپایی، مسئولین برگزارکننده بازیهای فوتبال تصمیم گرفتند به طور محدود مجوز حضور تماشاگران در استادیوم های فوتبال برای تماشای بازیها از نزدیک را بدهند، کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز در تصمیم جدید خود مجوز حضور تماشاگران در بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا را صادر کرد.

بدین ترتیب بسیری از هواداران پرسپولیس به واسطه نزدیکی به قطر، قادر خواهند بود برای تشویق پرسپولیس در بازی فینال خود را به ورزشگاه محل برگزاری بازی نهایی برسانند و این در حالیست که تیم شرقی، احتمالاً به واسطه بعد مسافت، قادر به استفاده از پتانسیل حضور تماشاگرانش نخواهد بود.

با اعلام AFC بازی پرسپولیس با تیم شرقی در فینال روز 29 آذر در ساعت 15:30 به وقت تهران برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید