کد خبر:24863
پ

خبر خوش برای استقلال | ستاره الهلال از بازی بعد محروم شد

محمد کانو، هافبک الهلال به دلیل دریافت کارت زرد در بازی شب گذشته تیمش، دیدار مقابل استقلال را از دست داد؛ شاگردان فرهاد مجیدی بدون هیچ محرومی به مصاف حریف سعودی خواهند رفت.   خبر خوش برای استقلال | ستاره الهلال از بازی بعد محروم شد استقلال در حالی در مرحله یک هشتم به مصاف […]

محمد کانو، هافبک الهلال به دلیل دریافت کارت زرد در بازی شب گذشته تیمش، دیدار مقابل استقلال را از دست داد؛ شاگردان فرهاد مجیدی بدون هیچ محرومی به مصاف حریف سعودی خواهند رفت.

 

خبر خوش برای استقلال | ستاره الهلال از بازی بعد محروم شد

خبر خوش برای استقلال | ستاره الهلال از بازی بعد محروم شد

استقلال در حالی در مرحله یک هشتم به مصاف الهلال خواهد رفت که این تیم نشانی از تیم قدرتمند سالهای گذشته ندارد و نتایج ضعیفی در مرحله گروهی کسب کرد و با اما و اگر بسیار توانست به مرحله بعد صعود کند. شکست 4 بر 1 الهلال مقابل استقلال تاجیکستان از جمله نتایج ضعیف تیم مشهور عربستانی در مرحله گروهی بود و با توجه به اینکه استقلال در بازی بعدی میزبان خواهد بود، شانس پیروزی آبی های تهرانی مقابل شیرهای ریاض بیشتر است.

محمد کانو بلند قامت نیز یکی از ارکان اصلی خط میانی الهلال بود که با توجه به دو کارته شدن، قادر به همراهی تیمش مقابل استقلال نخواهد بود اما احتمالاً تا زمان برگزاری بازیهای یک هشتم آسیا تغییرات زیادی در ترکیب هر دو تیم شاهد خواهیم بود چرا که آن بازی در فصل بعدی رقابتها برگزار می شود و بازیکنان زیادی از تیم ها جدا و به این تیم ها می پیوندند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید