کد خبر:6474
پ

خبر خوش برای استقلالی ها | بازگشت علی کریمی به تمرینات

سرانجام پس از مدتها بی خبری هواداران استقلال از وضعیت علی کریمی، این بازیکن امروز عصر استقلال در تمرینات جاماندگان سفر به قطر در مجموعه انقلاب شرکت کرد.   خبر خوش برای استقلالی ها | بازگشت علی کریمی به تمرینات علی کریمی که مدتی است با مسئولین استقلال در حال مذاکره بر سر تمدید قراردادش […]

سرانجام پس از مدتها بی خبری هواداران استقلال از وضعیت علی کریمی، این بازیکن امروز عصر استقلال در تمرینات جاماندگان سفر به قطر در مجموعه انقلاب شرکت کرد.

 

خبر خوش برای استقلالی ها | بازگشت علی کریمی به تمرینات

خبر خوش برای استقلالی ها | بازگشت علی کریمی به تمرینات

علی کریمی که مدتی است با مسئولین استقلال در حال مذاکره بر سر تمدید قراردادش برای فصل بعد رقابتهاست با بازگشتش به تمرینات استقلال، احتمال تمدید قراردادش با باشگاه را افزایش داده است.

البته گفته می شود باشگاه استقلال قصد داشت از علی کریمی و دانشگر به سبب همراهی نکردن تیم در مسابقات آسیایی شکایت کند و شاید حضور او در تمرین استقلال تنهابه سبب همراهی کردن آبی پوشان در بازیهای باقیمانده لیگ قهرمانان آسیا در مرحله گروهی باشد و پس از آن در مورد ماندن یا رفتنش از استقلال تصمیم بگیرد اما منابع خبری از بیشتر بودن احتمال ماندگاری علی کریمی در تیم خبر داده اند.

 

هر چه که هست، حضور علی کریمی در میانه میدان استقلال در بازی های آسیایی برای کادر فنی استقلال خبر خوبی است که می تواند کمک زیادی به افزایش کیفیت فنی آبی پوشان در میانه میدان کند.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • تاج 12 سپتامبر 2020 / 6:39 ق.ظ

    اصلا هم خوب نیست. اول اینکه مگر تاج بااین نفر نتیجه میگیره یا نباشه بیچاره میشه!؟ بازیکنان باانرژی و جایگزین خوبی مثل شجاعیان و ریگی و اسماعیلی هستند. دوم هنوز باید بخاطر آن بازی مشکوک و عجیبش در فینال حذفی جوابگو باشد. انگار داشت برای حریف بازی میکرد!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید