کد خبر:12021
پ

خبر بد برای هواداران پرسپولیس در دو دربی رفت و برگشت

در حالی که بسیاری از هواداران پرسپولیس با گلزنی و درخشش عیسی آل کثیر به پر شدن جای خالی علی علیپور در فصل بیستم دل خوش کرده بودند اما محرومیت بدموقع این بازیکن که تا 13 فروردین 1400 طول می کشد، بدترین خبر ممکن برای هواداران این تیم بود چرا که اکنون آنها می بایست […]

در حالی که بسیاری از هواداران پرسپولیس با گلزنی و درخشش عیسی آل کثیر به پر شدن جای خالی علی علیپور در فصل بیستم دل خوش کرده بودند اما محرومیت بدموقع این بازیکن که تا 13 فروردین 1400 طول می کشد، بدترین خبر ممکن برای هواداران این تیم بود چرا که اکنون آنها می بایست به وحید امیری و مهدی عبدی بسنده کنند و محرومیت یا مصدومیت هر یک از این بازیکنان در خلال فصل، احتمالاً به روند حرکات هجومی تیم گل محمدی آسیب وارد خواهد کرد.

پخش زنده بازی پرسپولیس
 

خبر بد برای هواداران پرسپولیس در دو دربی رفت و برگشت

خبر بد برای هواداران پرسپولیس در دو دربی رفت و برگشت

اما خبر بد برای هواداران پرسپولیس، عدم حضور آل کثیر در فینال لیگ قهرمانان آسیا نیست. با توجه به اینکه دربی در هفته هشتم برگزار می شود، بدون شک عیسی آل کثیر نه تنها دربی رفت را از دست داده است، بلکه او قادر به همراهی تیمش در دربی برگشت نیز نخواهد بود و تنها در یک حالت و آن هم تعویق لیگ به واسطه شدت شیوع کرونا در چند هفته لیگ می تواند او را به دربی برگشت برساند.

 

اگر به طور متوسط فاصله هر بازی لیگ برتر را 5 روز در نظر بگیریم و تعطیلی نیم فصل و تعطیلی بازیها برای تیم ملی را 50 روز لحاظ کنیم،  دربی برگشت حدوداً 150 روز آینده برگزار خواهد شد که تاریخ احتمالی آن هفته اول فروردین خواهد بود و اگر برگزاری لیگ حتی یک هفته به تعویق بیفتد، آل کثیر آنگاه می تواند در دربی برگشت بازی کند. (البته محاسبه اعداد در خوشبینانه ترین حالت ممکن بررسی شده و بسیار بعید است که او به دربی برگشت برسد)

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید