کد خبر:23428
پ

خبر بد برای استقلال | بازگشت ستاره تکنیکی الشرطه عراق در لیگ قهرمانان آسیا

در حالی که چندی پیش مازن فیاض ستاره تکنیکی و گلزن تیم الشرطه عراق به دلیل بی انضباطی از لیست بازیکنان این تیم کنار گذاشته شده بود، سرمربی الشرطه این بازیکن را در آستانه شروع لیگ قهرمانان آسیا بخشید.   خبر بد برای استقلال | ستاره تکنیکی الشرطه عراق بخشیده شد الشرطه و استقلال در […]

در حالی که چندی پیش مازن فیاض ستاره تکنیکی و گلزن تیم الشرطه عراق به دلیل بی انضباطی از لیست بازیکنان این تیم کنار گذاشته شده بود، سرمربی الشرطه این بازیکن را در آستانه شروع لیگ قهرمانان آسیا بخشید.

 

خبر بد برای استقلال | ستاره تکنیکی الشرطه عراق بخشیده شد

الشرطه و استقلال در گروه C لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند و در دور قبل مسابقات نیز با یکدیگر هم گروه بودند. در بازی برگشت دو تیم که در قطر برگزار شد،، مازن فیاض به یکباره حرکات ویرانگر و تکنیکی خود را به سبک لیونل مسی آغاز کرد و بازیکنان خط داعی استقلال را به هر روشی که دلش خواست دریبل زد.

حضور این بازیکن زهدار و تکنیکی یک خطر بالقوه برای هر خط داعی محسوب می شود و فرهاد مجیدی و کادر فنی استقلال می بایست برنامه ویژه ای برای مهار این بازیکن داشته باشند چرا که غفلت از مازن فیاض تبعات سنگینی د پی خواهد داشت.

استقلال اگر می خواهد از گروهش صعود کند می بایست حتماً در بازی مقابل الشرطه پیروز ا ززمین خارج شود در غیر این صورت، معادلات صعود از جدول گروه استقلال بسیار سخت خواهد شد.

دیدگاه کاربران 3 دیدگاه
  • ابی 8 آوریل 2021 / 10:15 ق.ظ

    باهمین ستاره تکنکیشون شکستشون میدیم استقلال کبیر تاج کبیر💙💙💙

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید