کد خبر:44613
پ

حیثیت قهرمان لیگ برتر خدشه دار شد | ورزشگاه دستگردی میزبان پرسپولیس و هوادار در جام حذفی

در حالی که هنوز سوالات و ابهامات زیادی در خصوص برگزاری بازی برگشت پرسپولیس و پیکان در ورزشگاه آزادی روی میز است؛ سازمان لیگ در موضعی عجیب مکان برگزاری بازی دو تیم هوادار و پرسپولیس در نیمه نهایی جام حذفی را اعلام کرد. پیشتر اعلام شده بود شورای تامین با برگزاری بازی پرسپولیس و پیکان […]

در حالی که هنوز سوالات و ابهامات زیادی در خصوص برگزاری بازی برگشت پرسپولیس و پیکان در ورزشگاه آزادی روی میز است؛ سازمان لیگ در موضعی عجیب مکان برگزاری بازی دو تیم هوادار و پرسپولیس در نیمه نهایی جام حذفی را اعلام کرد.

حیثیت قهرمان لیگ برتر کثیف شد | ورزشگاه دستگردی میزبان پرسپولیس و هوادار در جام حذفی

پیشتر اعلام شده بود شورای تامین با برگزاری بازی پرسپولیس و پیکان در دستگردی مخالفت کرده است که با افشاگری صورت گرفته این موضوع رد شد تا مشخص شود، شورای تامین موافق برگزاری دیدار فوق در دستگردی بدون حضور تماشاگران بوده است اما مسئولین سازمان لیگ با دستوری که از مقامات بالاتر گرفته بودند، مکلف به برگزاری بازی فوق در آزادی با حضور تماشاگران شدند.

این رسوایی جایی خود را بیشتر نشان داد که بدانیم استقلال و پیکان در دستگردی بدون حضور تماشاگران بازی خود را برگزار کرده بودند و هیچ مشکلی در زمینه تامین امنیت وجود نداشت.

اما حالا با اعلام ورزشگاه میزبان دیدار هوادار و پرسپولیس مشخص شد که باز هم دستگردی مشکلی برای میزبانی از مسابقه پیکان و پرسپولیس نداشته اما به دلیل مصلحت اندیشی برخی سیاسیون که راس هرم قیف فساد در فوتبال را تشکیل می دهند، این مسابقه با حضور حداکثری هواداران مهمان(!) در ورزشگاه خانگی مهمان برگزار شد و مشابه این اتفاق در بازی که نساجی میزبان بود رخ داد.

هر چه که هست، با این تحرکات و دستورات پیاپی از مقامات بالاتر از فدراسیون و حتی وزارتخانه برای مساعدت با یک تیم، ارزش قهرمانی تیمی که با کمک غیرفوتبالی ها به این عنوان رسیده، کم و کمتر می شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید