کد خبر:35180
پ

صدور حکم کمیته اخلاق در مورد کنعانی زادگان | کمدی فوتبال ایران تکمیل شد

کمیته اخلاق رای خود را در خصوص حسین کنعانی زادگان صادر کرد. به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته اخلاق رای خود را در خصوص حسین کنعانی زادگان به شرح زیر صادر کرد: حسین کنعانی زادگان به دلیل نقض مقررات اخلاقی فوتبال به پرداخت مبلغ یک میلیارد ریال جریمه نقدی و محرومیت از دو بازی […]

کمیته اخلاق رای خود را در خصوص حسین کنعانی زادگان صادر کرد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته اخلاق رای خود را در خصوص حسین کنعانی زادگان به شرح زیر صادر کرد:

حسین کنعانی زادگان به دلیل نقض مقررات اخلاقی فوتبال به پرداخت مبلغ یک میلیارد ریال جریمه نقدی و محرومیت از دو بازی ملی مسابقه فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی محکوم شد.

با توحه به بند یک ماده ۶۳ آیین نامه اخلاق و بند ۴ ماده ۱۰۳ آیین نامه انضباطی محرومیت مندرج در رای فوق بلافاصله به محض صدور اجرا و ارائه درخواست تجدیدنظرخواهی مانع اجرای حکم یا توقف اجرای آن نخواهد بود.

همچنین در صورت داشتن درخواست تجدیدنظرخواهی با رعایت تشریفات قانونی مندرج در ماده ۶۳ آیین نامه اخلاق ظرف یک هفته لایحه اعتراضیه خود را به کمیته اخلاق فدراسیون ارسال کند.

پی نوشت: به واقع افکار عمومی اکنون با مواجهه با این حکم مانده بخندد یا تاسف بخورد و گریه کند که چطور ممکن است با وجود محرز شدن تخلف تنها 2 جلسه محرومیت برای متخلف در نظر گرفته شود؟ در این مورد یا کنعانی زادگان متخلف بوده یا نبوده و حال که مشخص شده، تخلف وی محرز شده، چرا باید بازیکنی که اتوبوس تیم ملی را به حرمسرا تبدیل کرده تنها با دو جلسه محرومیت مجازات شود؟ آیا آقایان مجازات بازیکنی مثل میسون گرینود ستاره تیم ملی انگلیس و باشگاه منچستریونایتد را ندیدند؟

در واقع شاید اگر این بازیکن تبرئه می شد، بازتاب بهتری نزد افکار عمومی داشت تا این حکم تشریفاتی که با تاخیر و پس از انجام دو بازی تیم ملی صادر شد. با این حکم تشریفاتی، عملاً فشارهای پشت پرده برای رساندن کنعانی زادگان به جام جهانی جواب داده و او تنها برای دو بازی تشریفاتی تیم ملی در مقدماتی جام جهانی که حتی احتمال عدم دعوتش به واسطه تشریفاتی بودن نیز وجود داشت، محروم شده است.

دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
  • علی 12 فوریه 2022 / 10:09 ق.ظ

    مطمعن باشید اگه به حساب این مردک آن طور که لایقش هست رسیدگی نشود دست کائنات او را چنان مجازات خواهد کرد که انگشت حیرت بر دهان هر چی لنگیه کثیف خواهد ماند . حالا به بی عدالتی خود ادامه دهید تا ….

  • کوروش 8 فوریه 2022 / 2:57 ب.ظ

    زمانیکه حتی در نحوه پخش زنده بازی تیمها ، گزارش بازیها ، حتی جملات انتخابی در اخبار ورزشی در رادیو و تلویزیون و داوری ها و برخورد سازمان لنگ با تیمها و …. هم تبعیض و تفاوت آشکار است این احکام هیچگونه جای تعجب و خنده برای هوادار فوتبال ندارد الان اگر خدای نکرده این مفسد دلقک تو استقلال بود میگفتن مفسد فی الارضه و باید اعدام بشه ( چنانچه فوتبال مجاهد خزیراوی رو تو استقلال با حکمشون تموم کردن ) ولی با اینا کاری ندارن تازه جایزه هم میدن بهشون ( دعوت به تیم میلی ) و حمایت میشن چون بازیکن تیمشونه – الان ما از کجا باید بدونیم که این بابا رو دعوت کرده ولی چون محرومه نمی تونه بازی کنه ، شاید اصلا تو باشگاهش بد بازی کرده و به تیم ملی دعوت نشده که محرومیت دو بازیش اعمال بشه ؟؟؟ تیم ملی باشگاهشه مگه ؟؟؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید