کد خبر:37479
پ

حکم کمدی و طنز کمیته انضباطی علیه باشگاه پرسپولیس: باز هم محرومیت صوری!

در حالی که پرونده شکایت باشگاه پدیده از پرسپولیس مربوط به دو سال قبل است و پیشتر کمیته انضباطی و استیناف در خصوص این پرونده اعلام نظر کرده بودند، کمیته انضباطی در رای جدید خود که به واسطه اعتراض باشگاه پرسپولیس صادر شد، حکم قبلی را لغو کرد و تنها به محرومیت از پنجره نقل […]

در حالی که پرونده شکایت باشگاه پدیده از پرسپولیس مربوط به دو سال قبل است و پیشتر کمیته انضباطی و استیناف در خصوص این پرونده اعلام نظر کرده بودند، کمیته انضباطی در رای جدید خود که به واسطه اعتراض باشگاه پرسپولیس صادر شد، حکم قبلی را لغو کرد و تنها به محرومیت از پنجره نقل و انتقالات بسنده کرد!

 

حکم کمدی و طنز کمیته انضباطی علیه باشگاه پرسپولیس: باز هم محرومیت صوری!

این اتفاق در حالی رخ داد که پیشتر استیناف به صورت صریح حکم کسر امتیاز از پرسپولیس را تائید کرده بود و امروز شاهد این هستیم که تیم پرسپولیس علی رغم عدم تسویه با باشگاه پدیده در دو سال گذشته، همچنان موفق به ثبت قرارداد بازیکنان جدیدش شد و می شود و خبری از اجرای حکم کسر امتیاز از جانب کمیته انضباطی نیست.

صدور این حکم صوری در واقع بازی با افکار عمومی است چرا که آنها منتظر واکنش کمیته انضباطی به ابهام و انفعال این کمیته در برخورد با این موضوع بود و کار به جایی کشید که مسئولین پدیده تهدید کردند این پرونده را به فیفا خواهند برد.

حال پرسپولیس بعد از دو سال عدم تسویه و در حالی که پدیده به دسته پائینتر سقوط کرده با تخفیف حکم اولیه، تنها با بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی مواجه است و عملاً هیچ تنبیهی بابت دو سال عدم پرداخت بدهی ایشان به باشگاه پدیده برای این باشگاه لحاظ نشده است چرا که اکنون با پرداخت مبلغ باقیمانده، این باشگاه بدون هیچ مشکلی قادر است قرارداد بازیکنانش را به ثبت برساند.

آیا باشگاه پدیده اکنون نباید در مقام متضرر از عدم پرداخت به موقع 12 میلیارد تومان طلبش از پرسپولیس، از مسئولین کمیته انضباطی بازخواست کند ؟ آنها مدعی هستد اگر این پول زودتر به پدیده تزریق می شد، می توانستند با جذب بازیکنان بهتر، زمینه حفظ تیم در لیگ برتر را فراهم کنند و امروز بعد از دو سال دیرکرد، کوچکترین تنبیهی برای باشگاه خاطی که 4 پنجره نقل و انتقالاتی را علی رغم داشتن بدهی به پدیده، بدون مشکل سپری کرد، پیش نیامد.

کلیدواژه : پرسپولیس

دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
  • بنده 13 ژوئن 2022 / 7:54 ق.ظ

    به نام خدا. سلام خدمت دوستان
    پدیده بابت امین قاسمی نژاد بدهی ندارد. 😆😆😆

  • ناشناس 11 ژوئن 2022 / 10:26 ب.ظ

    پروژه قهرمان سازی از تیم حکومتی دوباره کلید خورده با خرید ملی پوشان و‌حمایت رسانه ها. امروز دیدم ورزش ۳ مقاله زده در کدام پستها چی بخره یحیی ،خوبه چی نخره بده!!! ۱۵ تیم دیگه هم تازه هفته ششم میفهمیم کیارو خریدن، چون سیاهی لشکرن از نظر باند رسانه ای تیم حکومت

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید