کد خبر:8216
پ

حکایت عجیب مدافع پاختاکور از بازیکنان استقلال: آنها سر هم فریاد می زدند!

انزور اسماعیلوف، مدافع پاختاکور در آستانه بازی امشب پرسپولیس و پاختاکور صحبتهای جالبی از مصاف قبلی شان با استقلال مطرح کرد.   حکایت عجیب مدافع پاختاکور از بازیکنان استقلال: آنها سر هم فریاد می زدند! وقتی بازیکنان وقتی استقلال به زمین آمدند با صدای بلند بر سر هم فریاد می‌کشیدند و به همدیگر انرژی می‌دادند. […]

انزور اسماعیلوف، مدافع پاختاکور در آستانه بازی امشب پرسپولیس و پاختاکور صحبتهای جالبی از مصاف قبلی شان با استقلال مطرح کرد.

 

حکایت عجیب مدافع پاختاکور از بازیکنان استقلال: آنها سر هم فریاد می زدند!

حکایت عجیب مدافع پاختاکور از بازیکنان استقلال: آنها سر هم فریاد می زدند!

وقتی بازیکنان وقتی استقلال به زمین آمدند با صدای بلند بر سر هم فریاد می‌کشیدند و به همدیگر انرژی می‌دادند. آنها احتمالا می‌خواستند روحیه ما را خراب کنند. اما مربی به ما گفته بود که در پست‌هایمان حضور داشته باشیم، بازی خودمان را انجام دهیم و به هم اعتماد داشته باشیم. مربی به ما گفت که در همه پست‌ها قوی هستیم و باید به هم کمک کنیم. نمی‌خواستیم با استقلالی‌ها درگیر شویم و مربیان هم همین را خواسته بودند.

▪️پرسپولیس از نظر فیزیکی تیم بسیار خوبی است. آنها خیلی قدرتمند هستند؛ خصوصا روی هوا. در ۲ بازی قبلی آنها پنج گل به ثمر رساندند که چهار گل روی ارسال و ضربه سر بوده است. الان فقط چهار تیم باقی مانده‌اند. همه چیز در یک بازی مشخص می‌شود و هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد. السد هم تیم بسیار خوبی بود اما تیمی که فردا باید با آن بازی کنیم توانسته السد را شکست دهد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید