کد خبر:37596
پ

حمید مطهری سرمربی نساجی شد | نیچه پرسپولیسی ها رفت؟

بر اساس گزارش منابع غیررسمی نزدیک به تیم پرسپولیس، حمید مطهری صبح امروز با حضور در دفتر هواپیمایی وارش، قرارداد خود با تیم نساجی را به امضا رسانده است و از فصل آینده به عنوان سرمربی در تیم جدیدش فعالیت می کند. حمید مطهری سرمربی نساجی شد | نیچه پرسپولیسی ها رفت؟ اگرچه در روزهای […]

بر اساس گزارش منابع غیررسمی نزدیک به تیم پرسپولیس، حمید مطهری صبح امروز با حضور در دفتر هواپیمایی وارش، قرارداد خود با تیم نساجی را به امضا رسانده است و از فصل آینده به عنوان سرمربی در تیم جدیدش فعالیت می کند.

حمید مطهری سرمربی نساجی شد | نیچه پرسپولیسی ها رفت؟

اگرچه در روزهای اخیر حضور مطهری در نساجی منتفی اعلام شده بود اما با توجه به فشار هواداران مبنی بر صحبتهای نامتعارف مطهری که عمدتاً با جملات قصار خود سوژه طنز هواداران رقیب را فراهم می کرد و در بحث فنی نیز خروجی خوبی در فصل اخیر از خود بر جای نگذاشته بود، ظاهراً او تصمیم نهایی مبنی بر ترک پرسپولیس را گرفت و حالا یحیی گل محمدی که زلزله بزرگی را در کادر فنی خود می بیند می بایست به دنبال جذب یک دستیار اول داخلی یا خارجی باشد.

 

چند کلید واژه مشهور حمید مطهری که در کنفرانس های خبری به آنها اشاره می کرد.

به قدری قوی باشید که از بهانه هایتان بزرگتر شوید…

با آجرهایی که به سمتمان پرتاب کردند نمایی از جنس قهرمانی ساختیم …

ز گیتی دو کس را سپاس، یکی حق شناس یکی حد شناس !!!

و …

 

با حضور مطهری به عنوان سرمربی تیم نساجی، تعداد سرمربیان پرسپولیسی فصل بعد در لیگ برتر به عدد 5 رسید که آقایان گل محمدی(پرسپولیس)، تارتار(ذوب آهن)، مطهری(نساجی)، مازیار زارع(ملوان) و مجید حسینی(پیکان) از آن جمله اند.

 

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • کوروش 19 ژوئن 2022 / 11:53 ق.ظ

    3*5=15

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید