کد خبر:38824
پ

حمید استیلی: به بازیکنان تیم ملی قول تغییر سرمربی را دادند

انتشار استوری گروهی بازیکنان تیم ملی در خصوص انتخابات فدراسیون فوتبال بار دیگر به موضوع اصلی پیرامون تیم ملی تبدیل شده و واکنش‌های دنبال‌کنندگان فوتبال ایران را به دنبال داشته و آنها این موضوع را به مثابه اختلافی جدید در تیم ملی دانستند. مخصوصا که بعد از حواشی جنجالی موضع‌گیری‌های اینستاگرامی ملی‌پوشان بعد از اردوی […]

انتشار استوری گروهی بازیکنان تیم ملی در خصوص انتخابات فدراسیون فوتبال بار دیگر به موضوع اصلی پیرامون تیم ملی تبدیل شده و واکنش‌های دنبال‌کنندگان فوتبال ایران را به دنبال داشته و آنها این موضوع را به مثابه اختلافی جدید در تیم ملی دانستند. مخصوصا که بعد از حواشی جنجالی موضع‌گیری‌های اینستاگرامی ملی‌پوشان بعد از اردوی قطر، به نظر می‌رسید فضای اطراف تیم ملی آرام‌تر شده است.

نکته جالب دیگر در خصوص استوری‌های انتخاباتی بازیکنان تیم ملی، عقب‌نشینی بازیکنانی چون سردار آزمون و سعید عزت‌الهی از موضع خودشان با پاک کردن استوری‌های شب گذشته است.

اکنون، حمید استیلی، مدیر تیم ملی صحبت‌های جدیدی را در این خصوص مطرح کرده که نشان می‌دهد نگرانی‌هایی در مورد ادامه‌دار شدن این مواضع وجود دارد و گویا بار دیگر بین بازیکنان اختلافی پیش آمده تا جایی که هشدار جدی مدیران تیم ملی و فدراسیون به بازیکنان را به دنبال داشته است که در ادامه آن را می‌خوانید؛

بازیکنان برای انتشار استوری‌ها تحریک شدند!

متاسفانه در این مدت شاهد برخی رفتارها و اتفاقات غیر حرفه ای بودیم که تلاش کردیم در درون خانواده حل کنیم و در نهایت اجازه ندهیم به حریم تیم ملی آسیبی برسد اما امروز رسما اعلام می کنم بعضی ها برای رسیدن به منافع شخصی خودشان بازیکنان را تحریک می کنند. مگر ما بازیکن تیم ملی نبودیم و نسل ٩٨ بهترین و شیرین ترین اتفاقات فوتبالی را برای مردم رقم نزد؟ چه وقتی در مسایلی خارج از اختیارات و وظایف خودمان صحبت می کردیم؟ مگر دایی ، عابدزاده ، مهدوی کیا، کریم باقری یا خداداد و علی کریمی در موضوعات فنی و مدیریتی فوتبال مداخله می کردند در حالی که بهترین و محبوب ترین ها بودند؟ مردم هنوز تیم ٩٨ را دوست دارند چون سرباز بودیم و بدون ادعا با همه وجود می جنگیدیم.

به بازیکنان قول تغییر مربی دادند!

من تا امروز این موضوع را نگفتم اما برخی افراد که قبلا در تیم ملی حضور داشتند پشت پرده همه این اتفاقات هستند که ما پیگیر برخورد با این اشخاص هستیم. بعضی بازیکنان از جانب برخی اشخاص که قبلا در تیم ملی سمت داشتند تحریک می شوند. متاسفانه به بازیکنان زنگ می زنند و از آنها می خواهند متن مورد نظرشان را منتشر کنند. قول و وعده می دهند اگر ما بیاییم فلان مربی را میاوریم. تنها هدف این افراد حضور دوباره در تیم ملی است حتی به این قیمت که دودستگی و تفرقه ایجاد کنند و اتحاد و همدلی این تیم را به خطر بیندازند. هویت این اشخاص که از فدراسیون خارج شده اند باید مشخص شود و این موضوع را به صورت رسمی پیگیری می کنیم چون تفرقه در تیم ملی قابل قبول نیست. مگر تیم ملی ملک شخصی ماست که به خاطر منافعمان با آبروی کشور بازی کنیم؟ فردا اگر من حمید استیلی اینجا نباشم بازیکنان را تحریک کنم استوری بگذارید و مقابل همبازیان خودتان بایستید تا استیلی برگردد؟

بازیکنان به این وضع ادامه دهند قاطعانه برخورد می‌کنیم!

اینبار با برخورد ریشه ای مقابل بعضی رفتارهای غیر حرفه ای می ایستیم و اجازه نمی‌دهیم برخی افراد از تیم ملی که برای یک ملت است، برای مقاصد و منافع خودشان بهره برداری کنند. من با تعدادی از بازیکنان تیم ملی صحبت کردم و به آنها گفتم برای همیشه این موضوع را تمام کنند چون در صورت ادامه این وضعیت برخورد قاطع می کنیم و نظم و انضباط تبم ملی از هر چیزی مهمتر است. این را هم باید بگویم تعدادی از بچه ها ناراحت و معترض هستند به این رفتارها اما از آنها خواستیم واکنشی نشان ندهند و به دو دستگی دامن نزنند. این موضوع باید در فضایی منطقی حل شود تا به کسی اجازه سوء استفاده داده نشود.

منبع
ورزش 3

دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
  • رضا 5 آگوست 2022 / 7:46 ب.ظ

    خوب کاری کردن. کیروش بیاد کوتوله ها قدشون مشخص میشه

  • رضا 5 آگوست 2022 / 4:55 ب.ظ

    اگر به نفع کشور و اخراج مربی دوزاری فعلی است کار خوبی است

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید