کد خبر:15451
پ

حمله پیشکسوت استقلال به مدیرعامل تیم: نام مددی حتی در کتاب موش و گربه هم نبود!

پس از انتخاب عجیب احمد مددی که گزینه وزارت ورزش برای تصدی پست مدیرعاملی در استقلال بسیاری از پیشکسوتان استقلال نسبت به این انتخاب موضع گیری کردند و ادموند اختر نیز در مواضعی جنجالی این انتخاب را زیر سوال برد.   انتقاد ادموند اخبر از مدیرعاملی مددی در استقلال   اختر در همین ارتباط گفت: […]

پس از انتخاب عجیب احمد مددی که گزینه وزارت ورزش برای تصدی پست مدیرعاملی در استقلال بسیاری از پیشکسوتان استقلال نسبت به این انتخاب موضع گیری کردند و ادموند اختر نیز در مواضعی جنجالی این انتخاب را زیر سوال برد.

 

انتقاد ادموند اخبر از مدیرعاملی مددی در استقلال

حمله پیشکسوت استقلال به مدیرعامل تیم: نام مددی حتی در کتاب موش و گربه هم نبود!

 

اختر در همین ارتباط گفت:

من نه مددی را می‌شناسم، نه اسم او را شنیده بودم و نه تا حالا او را دیده‌ام. اسم او حتی در کتاب موش و گربه هم نبود! واقعیت این است که بازیکن نسل جدید فقط پول را می‌شناسد و اصلا برایش مهم نیست که مدیرعامل یک باشگاه چه کسی است.اگر یک مدیر پول‌ها را به موقع بدهد بهترین مدیرعامل دنیا است.

امثال مددی در این چند سال زیاد آمدند و رفتند ولی خروجی از آنها ندیدیم.در این چند سال 6-7 مدیرعامل به باشگاه استقلال آمده ولی عملا اتفاق خاصی برای این باشگاه نیفتاد و تیم مرتب با حاشیه مواجه بود. البته شاید اگر آصفی مدیرعامل بود می‌شد در موردش صحبت کنم ولی در مورد مددی هیچ چیزی تا به حال نشنیده بودم.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید