کد خبر:11131
پ

حمله هواداران پرسپولیس به پیج باشگاه بلژیکی: استقلال تخلف کرده محرومش کنید!

در حالی که هنوز مدت زمان زیادی از اتفاقات تلخ در مورد هواداران استقلال و ارسال ریپورت به النصر در خصوص تخلف پرسپولیس نمی گذرد، اینبار خبر می رسد که بسیاری از هواداران پرسپولیس با اطلاع از اینکه باشگاه استقلال بدون گرفتن رضایتنامه نادری اقدام به عقد قرارداد با او کرده، به ایمیل باشگاه کورتریک […]

در حالی که هنوز مدت زمان زیادی از اتفاقات تلخ در مورد هواداران استقلال و ارسال ریپورت به النصر در خصوص تخلف پرسپولیس نمی گذرد، اینبار خبر می رسد که بسیاری از هواداران پرسپولیس با اطلاع از اینکه باشگاه استقلال بدون گرفتن رضایتنامه نادری اقدام به عقد قرارداد با او کرده، به ایمیل باشگاه کورتریک اخباری در این خصوص را منتقل کردند و آنها را به گرفتن غرامت و محروم کردن باشگاه استقلال از دو پنجره نقل و انتقالاتی ترغیب نمودند.

 

حمله هواداران پرسپولیس به پیج باشگاه بلژیکی: استقلال تخلف کرده محرومش کنید!

حمله هواداران پرسپولیس به پیج باشگاه بلژیکی: استقلال تخلف کرده محرومش کنید!

فارغ از اینکه کدام دسته و گروه این قبیل اقدامات را انجام داده اما نوع برخورد رسانه ها با این دو اتفاق مشابه عجیب به نظر می رسد چرا که در قبال رفتار هواداران استقلال در ریپورت تخلف باشگاه پرسپولیس و فدراسیون فوتبال به النصری ها، با هجمه ای سنگین آنها را وطن فروش خواندند اما در قبال این قبیل اقدامات از سر شوق و ذوق، ظاهراً هم وطنان سکوت اختیار کرده اند و اعتقادی به وطن فروشی در این خصوص ندارند.

 

در موضوع قبلی نیز بر این عقیده بودیم که این ذات هواداری است و رسانه ها نباید این قبیل اقدامات را با برچسب وطن فروشی و خیانت و امنیت ملی و … تخطئه کنند و در این مورد نیز معتقدیم هواداران تیم رقیب، قاعدتاً ناکامی و شکست آنها در هر زمینه ای را خواستار هستند و این موارد در فوتبال طبیعی است اما آنچه غیرطبیعیست، رفتار دوگانه و متناقض رسانه ها در برخورد با این موضوعات است که یکی را خیانت می خوانند و دیگری را افشای حقیقت!

دیدگاه کاربران 7 دیدگاه
  • تاج 30 اکتبر 2020 / 9:49 ق.ظ

    هماخانوم من خوب درسم رو بلدم و جواب هرکس را مثل خودش دادم وتی توِ نادان با کلمه نادان و …. شروع میکنی باید منتظر جواب باشی توی گوش نوزاد هم بزنن جوابش گریه ست! درضمن تویکی دم از حجب و حیا نزن که حالم بد میشه! فضای مجازی رو با گریه ها و بوی بد دهانت پر کردی!!!! من تاجی ام تا چشت دراد…

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید