کد خبر:4058
پ

حمله هواداران استقلال به پیج اینستاگرام مجیدی: فقط برو!

?هواداران استقلال بعد از بازی دیشب آخرین پست مجیدی که مربوط به تولدش و خوشحالی او بعد از گلزنی استقلال در داربی بود را هدف گرفتند. ?استقلال دیشب برابر نساجی قائمشهر به تساوی یک بر یک رسید تا بعد از یک پیروزی امیدوار کننده مقابل نفت آبادان دوباره روی نوار ناکامی قرار بگیرد. ?بعد از […]

?هواداران استقلال بعد از بازی دیشب آخرین پست مجیدی که مربوط به تولدش و خوشحالی او بعد از گلزنی استقلال در داربی بود را هدف گرفتند.
?استقلال دیشب برابر نساجی قائمشهر به تساوی یک بر یک رسید تا بعد از یک پیروزی امیدوار کننده مقابل نفت آبادان دوباره روی نوار ناکامی قرار بگیرد.
?بعد از این بازی اما هواداران استقلال که بابت کسب نتایج ضعیف این تیم عصبی بودند به صفحه سرمربی استقلال هجوم بردند تا نارضایتی خود را به این شکل به سرمربی جوان استقلال نشان بدهند.
?نزدیک به ۸۴ هزار کامنت زیر آخرین پست فرهاد مجیدی ثبت شده که بسیاری از این نظرات بعد از بازی دیشب استقلال برابر نساجی از سوی هواداران ناراضی استقلال نوشته شده است تا پستی که او برای تولد ۴۴ سالگی اش منتشر کرده بود به پستی غم انگیز برای سرمربی استقلال تبدیل شود.
?طرفداران استقلال با انتقاد شدید از کیفیت فنی استقلال از بازیکن محبوب سالهای نه چندان دور خود خواسته اند که تا بیش از این وجهه و محبوبیت خود را از دست نداده از سرمربیگری استقلال استعفا دهد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید