کد خبر:33346
پ

حمله مهدی فنونی زاده به سرمربی پرسپولیس: 60 میلیون آدم فوتبال نمی فهمند تو می فهمی؟

مهدی فنونی زاده پیشکسوت استقلال که حسابی از عملکرد داور دربی 97 ناراضی به نظر می رسید، واکنش تندی به صحبتهای سرمربی پرسپولیس در نشست خبری بعد از بازی نشان داد. در ادامه بخش هایی از صحبتهای فنونی زاده را که با خبر ورزشی انجام داده می خوانید.   حمله مهدی فنونی زاده به سرمربی […]

مهدی فنونی زاده پیشکسوت استقلال که حسابی از عملکرد داور دربی 97 ناراضی به نظر می رسید، واکنش تندی به صحبتهای سرمربی پرسپولیس در نشست خبری بعد از بازی نشان داد. در ادامه بخش هایی از صحبتهای فنونی زاده را که با خبر ورزشی انجام داده می خوانید.

 

حمله مهدی فنونی زاده به سرمربی پرسپولیس: 60 میلیون آدم فوتبال نمی فهمند تو می فهمی؟

حمله مهدی فنونی زاده به سرمربی پرسپولیس: 60 میلیون آدم فوتبال نمی فهمند تو می فهمی؟

این دربی که دیگر نیاز به ارزیابی نداشت. وقتی داور آخر بازی پنالتی صد در صد ما را نمی‌گیرد دیگر چه حرفی برای گفتن باقی می‌ماند؟ من خودم فوتبال بازی کردم و می‌دانم تکل از پشت آن هم درون محوطه جریمه صد درصد خطای پنالتی است. نیمه اول هم که آن توپ را آفساید گرفتند درحالیکه فقط دست فوروارد ما توی آفساید بود و تمام تنش پشت خط آفساید. آن وقت عالیشاه به آن شکل سر داور داد میزند و کسی کاری به کارش ندارد.

صد در صد نمی‌خواهند استقلال نتیجه بگیرد. ما خودمان فوتبال بازی کردیم و این‌ها را می‌فهمیم.

فوتبالی که استقلال بازی می‌کند مرا به یاد تیم زمان خودمان انداخت. ما هرگز زیر توپ نمی‌زدیم و فوتبال بازی می‌کردیم. از بازی سیاوش یزدانی لذت بردم. چهار بار آل کثیر را فرستاد داخل باقالی‌ها. چهار تو سر توپ زد و عالی کار کرد. مرادمند، دانشگر و رضا آذری هم خیلی خوب بودند. البته در خط‌هافبک کمی‌توپ از دست می‌دادیم. نمیدانم چرا روزبه چشمی‌اینقدر ضعیف تر از قبل شده! ولی روی یک موقعیت ۱۰۰ درصد هم خودش را به خوبی نشان داد.

ژستد مهاجم خوبی است. استپ می‌کند و توپ‌ها را به خوبی به دیگران پاس می‌دهد ولی فوروارد باید گل بزند. باید بتواند ضربات آخر را خوب بزند. تا وقتی که گل نزند همه فکر می‌کنند ژستد بازیکن بدی است. همین بازیکن دیگرمان یامگا عالی فوتبال بازی می‌کند ولی فوتبالش به چشم نمی‌آید.

لطفاً به آقای گل محمدی بگویید شما کدام موقعیت خطرناکی را روی دروازه استقلال ایجاد کردید که درباره‌اش حرف میزنید و ما ندیدیم؟ یعنی ۵۰، ۶۰ میلیون ایرانی فوتبال نمی‌فهمند ولی شما می‌فهمید؟ لابد می‌خواهید بگویید فوتبالتان هم فراتر از آسیا بوده؟ حتما لوران بلان این مسابقه را دیده و به یحیی پیغام داده که فوتبال تیمت فراتر از آسیاست. بروید جمع کنید بساطتان را. داور یک پنالتی صد در صد برای ما نگرفت و یک آفساید غلط گرفت وگرنه پرسپولیس باخته بود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید