کد خبر:35107
پ

حمله مسئول روابط عمومی استقلال به کارشناس داوری جنجالی

حیدر سلیمانی که در سالهای اخیر بارها با کارشناسی های داوری یک طرفه خود به سود یک تیم خاص، حرف و حدیث های زیادی را به پا کرده بود اینبار با ایجاد شائبه در خصوص گل دوم استقلال به هوادار که ظاهراً برای او و دوستانش که به تیم رقیب ارادت دارند، گران تمام شده، […]

حیدر سلیمانی که در سالهای اخیر بارها با کارشناسی های داوری یک طرفه خود به سود یک تیم خاص، حرف و حدیث های زیادی را به پا کرده بود اینبار با ایجاد شائبه در خصوص گل دوم استقلال به هوادار که ظاهراً برای او و دوستانش که به تیم رقیب ارادت دارند، گران تمام شده، حاشیه سازی کرد که همین مسئله موجب واکنش مسئول روابط عمومی باشگاه استقلال شد.

 

حمله مسئول روابط عمومی استقلال به کارشناس داوری جنجالی

نوری فر در خصوص صحبتهای عجیب حیدر سلیمانی گفت:

واقعا جای تأسف دارد که کارشناسان داوری مثل آقای سلیمانی تحت تاثیر فن‌پیج‌ها و کانال‌های هواداری تیم رقیب، بدون اینکه صحنه تعویض امیرحسین حسین‌زاده را دیده باشند، حکم صادر می‌کنند.

آقای حیدر سلیمانی به خبرگزاری فارس گفته است که حسین‌زاده پس از تعویض نزدیک به ۱۵ ثانیه در زمین بود و اکنون کمیته انضباطی باید این بحث را بررسی کند زیرا استقلال در زمان زدن گل ۱۲ نفره بود.

آقای کارشناس، این ویدیو را ببینید و حداقل بابت نظر اشتباه عذرخواهی کنید. چرا ندیده و بر اساس شنیده‌ها اظهار نظر می‌کنید؟ شما کارشناس هستید، نه أدمین پیج‌های هواداری. هر وجدان بیداری این ویدیو را ببیند، متوجه می‌شود که حسین‌زاده هنگام گل بیرون از زمین بود و فقط بعد از گلزنی ارسلان به حلقه شادی تیم اضافه شد.

متاسفانه بعد از پرونده اریک باگناما، رقیبانی که در زمین حریف استقلال نمی‌شوند، در خارج از زمین دنبال این مدل جوسازی‌ها هستند و انتظار می‌رود ایشان به عنوان یک شخصیت داوری تحت تاثیر فضای هواداری تیم رقیب نظر ندهند.

 

همانطور که در تصاویر زیر مشخص است، امیرحسین حسین زاده در تمام مدت تعویضش از پست خط عرضی در حال رفتن به سمت نیمکت استقلال بود و تنها پس از به ثمر رسیدن گل برای شادی گل به درون زمین آمده که حتی اگر چند ثانیه ای هم درون زمین قدم برداشته باشد، باز هم شامل حال قانون بازیکن غیرمجاز و 12 نفره بودن حریف نمی شود چون بازیکن در منطقه غیرفعال زمین بود همانطور که داور بازی بی تفاوت نسبت به وجود دو توپ در زمین به جای توقف بازی و خارج کردن یک توپ (در منطقه غیرفعال زمین)، دستور ادامه بازی داد و در ادامه سیاوش یزدانی را اخراج کرد.

گفتنیست برخی رسانه های هواداری تیم پرسپولیس به رهبری نعشه مجازی(ح.ق) و استفاده ابزاری از چند کارشناس داوری معلوم الحال، در هفته های اخیر قصد حاشیه سازی برای تیم مجیدی دارند و بابت هر اتفاق داوری در بازیهای استقلال، شک و شبهه ایجاد می کنند تا اینگونه علیه این تیم جوسازی کرده باشند و نوری فر به درستی به این قضیه اشاره کرد.

در انتها توجه شما را به نظر کارشناسی حسین عسگری دیگر کارشناس داوری در خصوص این صحنه جلب می نمائیم.

🟣حسین عسگری، کارشناس داوری:

▪️اگر تیمی 12 نفره شود و بازیکن تعویضی دخالتی در بازی نکرده باشد، داور ادامه بازی می‌دهد و در اولین توقف، بازیکن خاطی را اخراج می‌کند.

▪️اگر بازیکن اضافه دخالتی در جریان گل یا بازی داشته باشد، گل مردود می‌شود. صحنه این اتفاق را دیدم و فکر نمی‌کنم بازیکن وارد زمین شده باشد.

▪️اگر هم وارد زمین شده باشد، بیرون از محوطه جریمه بوده و قانون به صراحت در این باره توضیح داده است. بازیکن قصد دخالت نداشته و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
  • غلوم حسین 17 فوریه 2022 / 5:58 ق.ظ

    سهمیه ها یکی یکی از راه میرسه و تقدیم به تیم خاص حکومتی ،کثیف ترین سال فوتبال ایران رو تبریک باید گفت به بابا حمید و فدراسیون فوتبال که گندش در اومده و داره در میاد و کمیته های تابعش از حبه سه امتیازی باد آورده و سهمیه هر بازی یکی دو تا پنالتی باد آورده و اخراج نکردن بازیکنان تیم خاص حکومتی و دوازده نفره بازی کردن تیم خاص و هر خدمتی که لازم باشه امسال داده میشه که خار چشم فوتبال ایران دبل هتریک ش رو نکنه حالا با کثیف ترین سال تاریخ فوتبال ایران و جهان هم که شده بگذار بشه ولی این ننگ همیشه به گردن بابا حمید و فدراسیون و مسئولیتش میموپه

    • بابا مسعود و مامان آذر 17 فوریه 2022 / 12:15 ب.ظ

      تو که هیچی نمی‌فهمی ساکت شو لنگی بی مصرف .حالا چند مدت بیشتر نیست که باباتون رفته یتیم شدید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید