کد خبر:31733
پ

حمله مربی پرسپولیس به اسکوچیچ: تیم او برنامه ندارد و بازیکن محور است

پس از اینکه دراگان اسکوچیچ با درخواست مربیان پرسپولیس مبنی بر بازی یک نیمه ای مهدی ترابی و میلاد سرلک در دیدار تدارکاتی مقابل سپاهان مخالفت کرد، به یکباره موضع مربیان پرسپولیس و رسانه های نزدیک به این تیم که تا پیش از این در قیاس کیروش و مربیان کروات، به یاد برانکو از اسکوچیچ […]

پس از اینکه دراگان اسکوچیچ با درخواست مربیان پرسپولیس مبنی بر بازی یک نیمه ای مهدی ترابی و میلاد سرلک در دیدار تدارکاتی مقابل سپاهان مخالفت کرد، به یکباره موضع مربیان پرسپولیس و رسانه های نزدیک به این تیم که تا پیش از این در قیاس کیروش و مربیان کروات، به یاد برانکو از اسکوچیچ حمایت و دفاع می کردند، تغییر کرد. به طوری که صبح امروز حمید مطهری با حضور در پخش زنده تلویزیونی مستقیماً به سرمربی تیم ملی حمله کرد و تیم ملی را مقابل امارات فاقد تاکتیک دانست و نتایج اخیر تیم ملی با اسکوچیچ را حاصل بازیکن محو بودن این تیم قلمداد کرد. نکته ای که اگر چه درست به نظر می رسد اما مطرح کردن آن، پس از مخالفت اسکوچیچ با درخواست پرسپولیسی ها قابل تامل به نظر می رسد.

 

بخش های مهم صحبتهای حمید مطهری :


-مقابل امارات خوب نبودیم/ تیم ملی بازیکن‌محور است، نه تاکتیک‌محور
_آیا در آسیا هم کسی پرسپولیس را حمایت می‌کند؟/ لورن بلان گفت فوتبال پرسپولیس فراتر از آسیاست؛ او که فامیل من نیست!
_گل‌محمدی در روز اولی که به پرسپولیس آمدیم به بازیکنان گفت هدف‌مان آسیاست/ فکر می‌کنم تا اینجا کار بزرگی کردیم
_ چرا به عنوان بهترین تیم ایران طی سال‌های اخیر باید از مشکلات مالی صحبت کنم؟
همه ما پیشنهادهای خیلی بهتر مالی داریم ولی در پرسپولیس دلی کار می‌کنیم.خودم 6 پیشنهاد سرمربیگری داشتم اما علیرغم مشکلات فراوان صادقانه در پرسپولیس مانده‌ام.
_الهلال باوجود هزینه‌های سنگین مقابل استقلال روز خوبی نداشت اما الهلال تیم فوق‌العاده‌ای است ولی خیلی‌ها این تیم را کوچک می‌کنند.
_با ذهن برنده‌خواه و آنالیزی که داشتیم از سد الهلال هم عبور می‌کنیم.
_مهدی عبدی مشکل خاصی ندارد و در یکی دو روز آینده کامل ریکاوری می‌کند.

 

تحلیل فنی بازی ایران و امارات

کلیدواژه : پرسپولیستیم ملی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید